Thursday, June 21, 2012

Teguran


Buat renungan semua termasuk diri sendiri.. Masih lagi PERLU memperbaiki diri sendiri..

Jangan terlalu nampak kesalahan orang lain disekeliling kita.. Kadang kala mungkin ianya berpunca daripada sifat EGO kita sendiri. 

Aku bukanlah pakar ulama agama tapi aku rindu n ingin menuntut ilmu-ilmu keagamaan..

Buat semua jika ada statement2 based on entry yg aku tulis nie ada cacat celanya jgn segan2 untuk marah aku!!.. 

i'Allah aku akan cuba perbaiki mana yg termampu. At least kita SHARe ilmu.. kan kan kan..

 i'Allah aku akan cuba perbaiki .. by reply comments or private msg.

tQ buat semua ...

Wassalam

2 comments:

salwana nordin @ che'wa said...

betul tu nad..zaman skang ni teknologi adalah paling atas compare dgn al-quran dan as-sunnah..

semoga generasi kita yg akan dtg tidak terus hanyut..

bak kata ustaz azhar..lebihkn akhirat i'Allah bahagia kita dunia akhirat..

**kita tak akan rugi apa2 kalo rindu menuntut ilmu agama malah besar pahalanya**

i'Allah semoga kita terus berubah menjadi hamba yg lebih bertakwa :)

wallah'ulam

Naimah SiDiK said...

itulah kan.. Benda dah banyak berlaku depan mata..

i'Allah semoga masih berpeluang untuk kumpul banyak2 ilmu akhirat sebanyak mungkin..

tq dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...