Tuesday, June 5, 2012

Awal Pagi

Assalamualaikum


Nothings much nak share pagi nie. Actually br lepas ngatar mr suami & Qayyim and anak-anak menakan dia kat parking keta.. destinasi mereka di pagi hari??? ............ Kuala Lumpur coz esok hari pendaftaran anak menakan dia yg baru dapat Kolej IPD Cheras.. Tahniah tahniah .. ikutkan aku nak advice masuk kat ICT Penang ja.. konsep pun sama still under Uitm punya program dan under MARA punya pinjaman.


 I'Allah jika result bagus leh convert ..  apapun pilihan atas mereka. Aku just utarakan pendapat. yelah nama pun anak menakan suami kan.. Malas nak cakap panjang-panjang kang depa kata aku nyibuk plak!! ..

Ikutkan mr papa mmg nak sangat aku join dia kali nie. So alang-alang p sana  leh bawak anak-anak ke zoo negara and petrosains. Nampk bebetul tak ada rezeki aku n Qisyanak join coz kerja. Sebetulnya ak u malas nak ikut.. hehehehee 


Buat mr papa drive elok-elok naaa...  janji sampai dengan selamat. banyak nooo pesanan kat aku!!.. kekkeke ... Mama doakan moga segalanya dipermudahkan, papa dapat pergi n balik dengan selamat.


So malam ni tidur peluk Qisya je lah.. Lagi best wangiiiii jaaa peluh adik...  Sesambil aku start mesin kain..sempat la kot wat few entry utk esok skali... Aku kalau dah masuk ofis malas sangat2 dah nak update blog nie.. 




Selingan taruk pic time oliday @ langkawi .... rindu nak kesana lagi. Tp abg Qayyim dk mintak sesangat nak ke Genting Highlands.. adeiiiiii  kalau ke situ mama nak kena manabung $$$$ lebey skit arrr ... Itu punya tempat ada banyak $$$$$ baru syok !!.... tui dak


K lah.. maw jemur kain japs... settle satu mesin ini malam. Esok operasi utk melipat plak.


Wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...