Sunday, June 17, 2012

I Love Them DAMN much

Assalamualaikum ..

Sihat? Dah makan ? Hari nie simple menu for breakfast. spagethi goreng & nescafe panas. utk 2 permata mama just minum tea suam ..

Papa nite shift minggu nie so aku malas nak ajak dia outing mana-mana even lepak cuci mata kat mall.
Just lepak ngan anak-anak kat rumah. Qayyim plak siokkkk woooo dapat new book. Dapat je la nak bukak n baca bukan men liat. Siap nak kena bodek bagaiii.. adeiiiii anak lelaki kan.

BUT the most xcited is Qisya yg nak baca buku dengan bahasa ntah apa-apa.. comey plak bila berkali-kali dengaQ bahasa yg aku sdiri pun x paham... hahahahha :-P ;)

Apa aktiviti korang minggu nie ... Aku yg susah nak dapat berWeekends dengan fmly especially wif suami & anak-anak nak kena spend bebetul!!.. sooo feeling dk rumah di hari weekends cam lain nooo.. 

Even sehari dapat berGediks ngan fmly asalkan spend sampai lebammmm .. tetiba teringat kisah semalam ada chat ngan husband bout this matter.. Sebab dia mmg suami yg nakkan anak >2 actually .. Aku x dak hal nak ksik anak ramai2 TAPI main things is aku kalau anak ramai target mmg nak stabil kat rumah sahaja as housewife. At least budak-budak depan mata. Tak payah nak antaQ pengasuh bagai.. 

But tat's is my planning la kan in future i'Allah. Apa pun aku hanya menDoakan apa yg di impikan tercapai..

Masing-masing dah ada impian kan. Even untuk anak-anak pun kita dah ada own target utk depa.. But kita as parents keep on praying for Good Things ..

It's not easy to be a PARENTS nowdays.. Terlalu mencabar dengan zaman serba canggih.

WhatEver it is PROUD to be PARENT.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...