Thursday, June 7, 2012

Thursday Blues

Assalamualaikum

Salam pagi khamis ... Alhamdulillah masih diberi kesempatan utk bernafas dimuka bumi.. Kehidupan semakin hari semakin mencabar. Penuh dengan dugaan dan rintangan. Betapa berat untuk aku lalui 1 demi 1. Jika ini yang tertulis dimana inilah perjalanan hidup aku untuk hari ini, utk tahun ini.. moga dipermudahkan segala urusan.. Inilah percaturan dunia namanya. 

We're in cycle of life. Tidak selamanya di atas.. Tapi aku tahu there shud be somethings behind!! ...

Mood sedih + tension skit. But alhamdulillah setakat ini aku belum pernah emo di pejabat berkaitan hal-hal simple cam nie. Aku masih lg bley control situation antara personal problem dengan masalah di pejabat.

Sure seronok jd anak2 kecik cam nie kan.. x pernah ada masalah.. Masih belum pandai membezakan apa itu masalah!!.........

2 comments:

salwana nordin @ che'wa said...

bersabarlah wahai hati :)

Naimah SiDiK said...

huuhuhuuh ....

itulah laling.. tQvm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...