Monday, June 4, 2012

Monday Blues

Esok dah kejaaa.. malasnya nak iron segala baju tuk minggu nie. adeeeiiiiiii


Biasanya aku aku akan iron trus tuk seminggu.. so 4 pasang baju kurung sahaja. weekends plak rembat t-shirt oum ngan slack.. Simple rite..


But mood nak iron baju pun malas cam ne nie.. adeiiii ............ Ikutkan hati nak ja tepon minah indon suh iron baju n cuci bilik air.. Punya la penyegan kan aku nie... Tapi kepuasan lg kalau sdiri bikin semua kerja rumah.


Ikutkan malam ni anak2 buah suami nak datang coz mid-nite ni depa nak gerak ke KL pendaftaran utk masuk kolej esok. Hubby balik keja pun dlm 8pm.. So donno yet apa menda nak masak nie..


Ketandusan idea di mana hr ni hanya aku ngan Qisya kat rumah. Abg Qayyim plak ngah sonok2 kat Kulim with his kazen... Semalam kan aku kerja so terpaksa drop dia kat sana umah kakak aku. Then malam plak tetiba dia ke gerai buah akak aku!!.. so tido sana je la. Papa pun rushing nak pic-up adik n mama lagi kat Giant Bayan Baru.. 


So tuk hr ni just lepak2 ngan adik Qisya.. si kecik yg masih batuk.. merap2 skit. Semua benda dia rasa x kena. Semua benda dia nak buat. Alih2 nanak juga bukak peti ais carik ais batu.. 
Susah tul budak ne x makan saman. Dah aku terpaksa clear off my fridge ..hahahaha


Itu sahaja cara maw kasik si kenit ni pantang!!! Badan pun nampak dah susut.Tak berapa maw makan sangat cam sebelum nie. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...