Saturday, June 30, 2012

My BFF

Assalamualaikum ..


Wahh rajin aku semenjak dua nie.. hari2 sempat update entry. Dah pertengahan sem, so keja dah makin kurang.. Even ada pun still under control Alhamdulillah..


Back to my entry title "BFF" .. Actually zaman skol mmg ada BFF but since kawen habis segalanya .. ekeke


Aku bukan jenis cepat lupakan kawan but bila bersharing bantal n towel ni aku lebih selesa dengan DIA.Tapi siapakan yg aku maksudkan as DIA tersebut... saboooo baca dulu yg bawah nie...........








My best buddy.. and dia jgak teman aku gadoooo .. kekkeek i like!!..




Dan dari perbuakan antara rakan2 pejabat pun masing2 luahkan pendapat yg sama about "kawan" OR "sahabat" . Which is ada perbezaan maksud bg 2 perkataan tersebut..Tapi bagi aku Mr Papa is my friends or my SAHABAT ..


hehehheh itu mungkin aku. But uoals semua cam ne?? ..




Inilah chenta kesayangan aku or else Best Frens Forever !! ~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...