Tuesday, June 5, 2012

Besday present for HIM

Special besday present for him last April 2012 ...

Kesian tgk dia dok pakai handset nokia yg mono tue dah lama sangat.Ikutkan sebelum ni guna Nokia Xpress musix 5580 sebab lengkap dengan GPS bagai. Konon2 nak mudahkan perjalanan coz time tue nak g KL x salah aku.. Then few mths after dia bagi kat aku. Katanya kesian tgk mama dok pakai handset poyo.. hahhaaa

Aku x kisah sangat pun asalkan leh guna utk sms or call in case urgent kan.. Aku pun bukan jenis gediksss2 nak sangat pun. Just siokkk2 usik dia belikan handset baru.. 


Rasanya rata2 trend sekarang lebih kepada Android kan. Sebab aku sdiri x berkenan dengan iPhone. Just dok testing2 guna kat Switch cam x bestt ja pun. tapi mungkin sebab daily pun dah guna android kan.. Benda hat x besa guna by own fingers kan nak cakap banyak pun susah loooo ... tapi just ini je la aku mampu kasik kat dia.. 

Hope dia suka n use it. Tp dok tgk si Qayyim la pulun guna. Dok men angry bird la. macam2 game aku tgk sedngkan aku sdiri x reti nak men... adeiiii senangnya la budak2 zaman IT nie ka...

This is just simple and humble post!!.. Bukan utk menunjuk2 kepada rakan-rakan blogs.n share somethings utk pembacaan akan datang n jugak kenangan zaman2 berusia nanti i'Allah.Harap tidak disalahtafsirkan..

tQ n for mr suami.. harap u suka dgn prezie nie. Hanya ini yg mampu mama kasik.

n forever LOVE ......

"Women need real moments of solitude and self-reflection to balance out how much of ourselves we give away"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...