Thursday, April 30, 2009

~ Tgk BoLa OR Bola Tgk kita ~

Nielah ungkapan slalu aku tanya kat hubby la kan!!Bukan ape time siaran bola nie bukannye ikut waktu malaysia.Slalunya time aku ngah sedap2 lena dengan selimut satu badan tp tgk cuaca jugak la!! siap ada org meleleh2 ayaq liur basi sampai peta rusia kat bantal busuk.But bagi sesetengah yang mmg konon2 Fan Club setia n sanggup korbankan waktu tidow tengah malam dgn menunggu waktu siaran di awal pagi tetapi membuta lena di pejabat atas alasan sakit mata, pening kepala!!! tuh alasan biasa aku dengaq dr budak2 lelaki yg aku jumpa!!! meluat telinga aku!!! bukan takat berbulu TP berlubang+bernanah telinga ni tau!! n kes nie sama la jugak ngan kes hubby aku!!heheh tp dia nie spesis keja shift lagila ngatuk kat tempat keja, bukan cam aku yg mmg dok ofis 9 jam ja sehari n mmg keja ngadap pc bertimbun update mail pasal marketing.Berbulu jari aku menaip kat keyboard ni!! smapaikan balik rumah aku reply je mail malam2 after lil Qayyim lena!! Aku rasa korang sure dah take note pasal bola last night Arsenal VS Man Utd. U know what time the game start?? Around 2.30am beb!!! cayalah laki aku nunggu depan tv dari kui 10 tau!! bernanah mata aku ngk dia tahan mata, konon2 nak tunggu sampai 2.30 la kan!! last2 aku cakap arr.. situasi skit la eiks~~ Ma : u sure ke nak tunggu game 2night?? Pa : Of course (nada bangga) tgk M.Utd KALAH tau!! Ma : whatever la darlinggg.. sape menang or kalah!! game always cam tue!! Pa : trust me la beb!! Ma : hummm ( aku wat muka hehehehehhe) Pa : plsss la mama!!! i sanggup tunggu pagi tau!! idup ARSENAL Korang paham tak situasi di atas?? kalu tak paham wat2 paham lah naaa.Aku translate ikut kepala otak aku sdiri je!! Tp after aku tidoqkan ayem lam bilik kuaq jap ..kan ape nak usik2 skit laki aku tu kot2 dia nak aku wat ayaq nescafe ke or apa2 minuman panas ke.. dah nama pon WIFE so kena la support hubby kan!! dah itu minat n kesukaan. hehehehe naik gelak aku bila ingat! Tp aku juat preparekan nescafe panas + kacang cap tangan merah. okla tue tertunai jua tanggungjawap isteri kpd suami!! mithali ni tau!! heheheh then aku terus lena masuk bilik tidoq ngan ayem.esok keja owrrrrrggg. Nie part malas skali but aku tau esok laki aku cuti so that's y la dia pulun sanggup jaga malam nie 4 da battle!!!! meriam nak tembak semua man utd!!! warggggg aku tak kisah la mana menang or mana kalah. As long as esok aku bangun p keja n anak aku dia jaga!! tu part suami mithali plaksss. ntah kui brapa aku terjaga coz tetiba je dengaq cam ada org jerit2!!! sah sah budak2 bujang 3rd floor!!! mangkuk ayun+ngok ngeek nyerrr bujang nie ganggu lena aku tau! Seb baik en Qayyim Haris aku tak bangun kalu tak aku saman kat Mahkamah Rendah!!! biollll jeerrr. aku sempat gonyoh2 mata kuaq jenguk apa ke halll laki aku tue.. nampak sari lam blik seem like tv still on.. kuaq je kroooooooo kroooo ada orng lena n bola dok nengokkk dia lena!!!! aku dah agak dah kalu part nie!!! Cian laki aku nie but that was 3am. awal lagi game nie. BAru masuk part rancak skit n aku sempat plak numpang tgk while ayem still tight sleep lam blik. Papa plak cam biasa la kan lena ntah2 sampai ke Stadium Emirates kot!! hahahha jgn mare la beb kalu u bca blog i nie k!! i tak kutuk u tau just keep on wondering y like that n y not like tis?? Aku plak sempat layan kejap je and tak tau pon gol ke-brapa min yg Man Utd Score morning td. coz aku plak amik part lena lam bilik coz ayem dah cry n keep callinggg mama... nanak milkkkk..nanak milkkk.. tp mata pejam!!! n 4 ur info anak aku nter pemahaman what is different between MILK n SUSU ???? MiLk = BF..breastfeeddd SuSu = Formula susu lam botol!! hehehe jgn korang pening k coz aku since awal pon pening gak!!!!! Laki aku nye FAV playerrr Laki aku nye FAV playerrr

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...