Friday, April 10, 2009

~..Besday Bash ..~

06/04 iaitu tarikh lahir hubby aku.ape eiks nak bagi. Every single year aku pikir same things. macam dah tak dak menda sangat2 nak bagi tau. Aku ada gak risik2 kot2 dia nanak somethings kan.KOrang atu aoa dia mintak?? Bengangg siot!! SPORT RIM. amk aihh jenuh aku nak kuaqkan wet. nak sangat tukaq sport rim keta tu tau. Bukan aku tak bagi ikut ang la nak wat apa pon ngan det sdiri. Haku tak heran sangat2 ang nak wat apa janji tiap2 bulan pepandai la kan huluq2 kat bini sendiri. heheheh cian laki aku tue tau. Tp aku dah berazam2 ank wat surprise skit kat dia. few weeks b4 aku dok belek2 page ZURA scholmate aku dl nampakla cuppies yg dia order 4 her lovely husband. So aku pon ape lagi amik la contact page tu-->KAK INA CAKE HSE . Korang2 kalu ada plan nak wat party leh prder from her. MMg sodap sangat2 cake dia.. aku mmg suke makan cake kan so aku tau la cam mana taste of cakes. even cuppies ni macam2 perasa aku dok beli jarang sangat2 dapat jumpa yg mmg lidah aku kelu berkata2.. cewahhh thanks so much to akak ina coz sudi antaq cuppies tue direct to my home. siap delivery depan pintu umah lagi tau. gah gilerr kan!! bley di banggakan sangat2. n aku senang sangat bekerjasama ngan dia. mintak je patern apa yg berkenan confirm siap di antaq. semua nya di tanggung beres. Don't wory kak ina, daku akan order lagi cake darimu.. after ni aku nak taste cheese cakes plaks. coz last week officemate aku order cuppies cheese cake 4 er friends besday. Siap ada strawberry lagi tau!! jeles sangat2 tgk org dapat makan cheese. Aku mmg peminat setia cheese kan. Tue semua design yg aku request kat akak ina tue. Di sebabkan laki aku minat ngan ARSENAL FC, so aku amik la ARSENAL tua s besday bash cuppies.. hehehhe ok la!. dah taktau nak design ape kan. Tp aku mmg berkenan nak wat design BEN10 plak lepas nie. tu ayem nyer cake la plaks. Then aku bawak papa g makan2 je lah~ mana lagi kalu bukan Secret Recipe. laki aku suka makan kat situ.. makanan febret dia biasa la semua jenis chop2 je la. hehe tak kisahla as long as he's very happy ngan surprise daku itu!! But honestly mmg dia terkejut bila aku bawak masuk cuppies tue. Di tak sangka aku ada plan cam tue. Siap bawak g tempat keje lagi tau balance cupppies tue. Mana la cukup bawak p menjamu kat kawan2. Semua masing2 bedal 2 sorang. Tu pon aku taruk lam peti ais umah aku tue just 3 cuppies je tay 4 lil sons. kang merajuk plak anak aku itu. hehhehe korang tau2 je la en Muhammad Qayyim Haris kalu bab marah2 nie biasa sangat tau!! And last but not least thanks so much to akak ina saly~~.. nanti naim nak order lagi tau... and thansk jugak to zura coz she's da 1 intro me to kak ina.. and to my beloved husband n papa ~~ HaPy BesDAy ~~... u dah tua tau!! heheh same la kiter.. Loves ya muahhhhsss

2 comments:

Gieyana said...

hepi birthday yer buat ur hubby!moga berbahagia selalu!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

beb....wah cantek la cuppies tu....tingin aku nk mkn...err
slmt hari lahir utk hubby ko....moga pjg umor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...