Thursday, April 2, 2009

Dengaq citer la kan ~~

Kisahnya tadi my bos kecik cakap ada somethings 4 us. aku ngan other officemate yg join masuk OUM last year terkejut. dia nie mmg suka wat gempaq gempuq news.. tp news ntah apa2 kan. so aku belasah dia balik apa benda yg latest news tue?? humm tis coming 09/04 ada interview. warggg aku nak prepare apa nie?? ala Abg Tan aku cakap dia just ask soalan biasa2 je.. ye ke? leh caya ka? dia bos len la kan. bukan sama level kalu kena interview utk serapkan jawatan kan. aku pasrah je lah. cewahhhh cayalah ayat aku. naik bingung officemate aku tengok perangai + peel aku yg mmg pelik nie. tak de la pelik sangat just control hapy je actually. ye lah bukan senang nak tunggu depa panggil interview tau. nie je lah harapan aku nak tambahkan gaji. nak harapkan panggilan M-Test tak tau lah bila kuq latest info. aku mmg gagahkan diri p jugak M-Test tu even tersangat2 lah berat kaki aku nak p sana. bukan apa coz that day aku tak tahan sangat2 nak antaq aanka kesayangan aku g nursery tempat dia lepak slalu.. benci snagat2 nak tgk dia nangis. Macam BERSALAH tetiba coz seseolah aku tak dapat jaga dia. yelah dah la kebetulan aku cuti that day ntah tetiba plak ada panggilan Mtest.. mcm nak nangis je. Papa yg paksa suh aku p jugak2. just tinggalkan ayem kat nursery tu feew hrs je. aku tak pikir bout the money yg nak kena bayar budak2 jaga dia juat tak sanggup nak tgk dia nangis bila tgk aku kuaq dari pagar nursery dia tuh...Sadis ku rasakan. Tapi aku cuba menjawap dengan sakitnya.. bukan apa tau punya la susah+pening soalan. konpius btui aku ngan soalan+jawapan. ntah apa2 la. Kalu bley aku nak tgk makhluk mana yg buat soalan M-Test ni. heheh nak sekeh skit. apa kata ang try doik tempat aku n try jawap tgk.. bley ke tak? sure ang pon sama geleng2 cam aku jugak.. but thank God aku kenal sorang 2 lecture yg jaga pusat exm tu. kebetulan lecture yg jaga pusat tue dari IPTB yg mmg ada link ngan tempat keje aku. depa pakat2 TERKEZUTT plak. pakat2 tanya awat mai sek pagi2 nie. hehehhe aku malas nak layan depa just mintak bantuan untuk menjawap soalan2 nie. yg tension depa pon bukan tau sangat2 jawapan bg soalan tuih semua. masing2 pakat gelak. aku debik karang lecture nie.. Ada jugak la yg depa tolong aku jawap kan. So ttp great jugak ar. heheh What ever harap2 aku lulus la ujian M-TEst ni so bley la after ni aku jadik great teacher 4 all ur sons even my son~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...