Saturday, April 4, 2009

~AkaDemi FanTaSia~

AF7 dah bermula lama kan. Tapi aku jarang-jarang tengok.Bukan minat mana pon! Tapi aku just berkenan kat sorang je mamat ni. cute sangat2 bg aku la kan. And 4 me also he's very talented n mmg ada POWER gituss. Sapa lagi kalau bukan hafiz. heheh aku mmg dari awal b4 konsert start aku dok nengok time para2 AF p sergah kat rumah dia. MMg cute sangat2 ngan rambut ala2 Allycats gitu kan. Eee geram nengok time dia senyum so malu2 gitu!! Dia jugak yang membuatkan aku tertarik nanak tgk sangat Diary AF tiap2 malam from 9-10pm..and tehn baru aku lena even time tuh aku mmg ngantuk tahap dewa. ttp maintain vogue tunggu nak tgk adik kesayanganlah katakan.tapi aku mmg frust sangat2 time tgk dia nangis cam ampes satu malam tue coz ada case ngan pelajar2 lain dalam academy tue. Dia seseolah rasa macam di pinggirkan even semua try the best utk blajaq bout vocal.Cian plak enngok dia teresak2 gitu sekali. Tp apa pon aku ttp vote 4 him. Dia bley gantikan Mawi one day. even si Aril on ok jugak. me, Aril's voice sebijik cam Tam Spider. Bley la gantikan vocal cam tuh after Tam retired. Bukan senang nak dapat org vocal cam tuh. So masing2 vote lah mana pilihan anda. jangan ketinggalan k. Aku dah lama tak vote dalam AF since Mawi join. Ntah nape la. Dulu aku suka sangat2 nengok si Zahid even ramai cakap SI Zahid ketot la. pendek la, macam2 budak2 hsemate aku kutuk dl kat aku. yelah avery week aku abiskan credit vote 4 him tau. hehehe tu ciuter lama time aku bujang, but now aku nak vote 4 Hafiz plak. :):) Malam nie 04/04/09 aku menunggu kemunculan konsert dengan nyayian from Hafiz , Yazid &Aril. Budak2 ni dpt lagu Dato' Ct Nurhaliza. perggg suee tangkap bagus nie kan. Bukan senang nak tiru vocal CT NURHALIZA. Tp aku tak expect vocal same as CT just the way depa nyayikan lagu tu. movement and masing2 ada vocal tersendiri. Semua berbeza rentak. hopefully Hafiz masuk final!! n apa pon aku ttp sokong Hafiz!!...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...