Thursday, April 30, 2009

~ ~ AWOOKKKK ~ ~

30/04 baru sempat aku update tis blog. Kan ape tis week cam org gila aku wat keja.Macam semua keja aku nak kena pikul.Hehe actually short man power skit kat sini but still OK la. Sometimes student mai serbu kat kaunters teruk skit arr nak layan depa kan. Mana yg nak wat payment la, nak tanya corse la. Ada jugak yg heret ngan masalah panjang2 dan heret bawak mai family.Korang bayangkanlah suami stuent then bawak mai ngan anak bini skali then mula la budak2 wat kesoh kat sini.Budak2 sebaya anak aku plak tu mana la nak dok diam keja dok lompat2 sana sini then dok tarik wayar tepon la. men2 catik pen nak conteng2 la wat kapal terbang la. Macam2 depa dok kacau but aku tak kisah sangat la kan coz aku paham cam mana ada anak sebaya tuh.Kadang2 aku naik heran nape la datang tempat cam nie angkut selori kat rumah. Dah tau masalah yg mmg susahkan org janganla angkut semua kroni2 mai. ngok ngeek tui la mangkuk2 ayun nie semua. wargggg menci tau!! But apa pon aku ttp kontrol ayu depan depa then mula la kutuk2 blakang. Semabng2 Cik-Kiah lah katakan. Sessi kutuk student!! hehehe jgn mare kalau ada student bc blog aku nie. But u DESERVE 4 it tau!! humm berbalik ngan kisah AWOKKK aku plak. Frust sngat2 tahap DEWA nie coz AWKK aku kuaq AF tau alst week. FRUSTT SIOT. Cam mana la pengundi2 nie wat pilihan. Then yg aku x PAHAM nape si minah ketot still dalam tuh.. budus nyer UNDI. Since 1st week AF start aku mmg tak berkenan gila ngan si ketot from SARAWAK tuh.Sepanjang konsert tak penah aku nengok dia perform BAGUS. takdak ciri2 penyanyi yg terserlah dalam dia. AKu tak paham la depa dok mention dia CUTE??? what they means by CUTE?? cute sgt ke? Stakat kecik cam tuh dah panggil cute aku tak tau la.So ramai benor org cute kat M'sia nie kan tp peel huduh tui. meluat aku!! OOOPsss today is FRIDAY so KEEP UR MOUTH SHUT!!! terleebihhh sudahhhhh n WHATEVER it is aku ttp tak puassss ati when AWOKKKK kena AF OUT last week konsert!! tension n hopefully ada TRANSFORMASI AF MASUK nx week.. Tp mmg kena ada coz banyak public nak support ARIL join balik n be da 7th WINNER AF. Aku ttp ngan pilihan UNDI ARIL....

2 comments:

sweetmama HANA said...

yer lar kita pun minat kat awwwooookkk gak tau...
dh la dier nyanyi best kan malam tu...
hmmmmmmm...
hope dier brjaya kat luar...
coz his have a pakej...
:)

Naimah SiDiK said...

warggg... harap2 AF masuk he's da 1 yg di pilih!!!
miss his voice damnnn much!!!!
ands also notty boy dalam academy kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...