Friday, April 10, 2009

~ Toy Museum ~

Nie aku lupa lawatan ke brapa ntah ngan family... ke Toy Museum!! heheh aku pon nengok page schoolmate gaks ZURA RAHIM trip ngan adik2 ke sana.. heheh so dah kebetulan time tu aku mmg kat sana so amik la peluang bawak anak n laki aku g sana. ala juat nak tunjum all cartoon and movies nyer character banyak bley jumpa kat sana. n aku plak bukan peminat movies cam laki aku so just usya mana berkenan je la. mcm garfield-barbie-monster ink-TLOTR..macam2 la. malas aku nak stor panjang2.. bukan ingat pon nama semua tuh.. Tapi yg aku tak tahan snagat2 punya la susah nak carik mana letaknya toy museum. Macam ampes btoi.. tp berkat pertolongan kwan aku si Zura tue dia dok msg bgtau ang amik jalan ke Tanjung Bungah!! heheh aku jumpa hampir 100 signboard ke Tanjung Bungah!! Ampess giler. Apa lagi ngamuk jugak anak aku time tuh. ye lah lama2 dalam keta bukan best kan.. dengan kepanasan n tak ckp tidoqw plak.. nyesal aku ajak depa p situ ari nie.. tp bila plak bley gi sana kan.. But tq again to lovely friends zura coz guide aku even by sms je. at least sampai jugak pintu depan Toy museum tu. at least dah tak tau nak jalan2 ke mana aku terpikir la nak bawak anak aku g sana jalan2. lagipon anak aku kan suka character SPIDERMAN,BATMAN,X-MAN,IRONMAN, N semua la jenis man-man nie. Aku pon tak tau nama apa lagi. Tapi mmg anak aku excited sangat2 dok sana. sampaikan tak menang tangan nak tangkap gambaq.But ada jugak part cartoon yg dia takut sangat2.. bukan dia je takut aku pon naik seram nengok antu2 yg macam2 patern.. ntah apa2 collection peribadi.. tapi puas ati even just bayaq RM20 4 me and hubby. anak aku free je coz kecik sangat2.. depa siap tanya kat brapa taun? setahun lebih eiks? aku cakap la 2 taun la!! depa cakap cute snagat2 ngan cheeky character yg dia ada. macam mama dia jugak la kann. gedikkkss lebih skit eiks!!! hehehh korang paham2 je la aku nie kan tension nagn keje so time ngan family kena la control skit!! apa po ttp maintain cute like sons!! Aku mmg nak promote tis place to outsider yg mmg suka ngan colloction cam nie. Even my hubby pon jeles ngan collection X-MEN& SPIDERMAN.. Aku cakap la tak sempat wat collection ayem singgah men dl yerr.. But aku kalu bley nanak lil ayem nie sayangkan all his stuff.. semua menan yg aku dok angkut bagi dia main semuanya ancuss.. beli kereta, malam nanti tgk la ilang tayar. Apa pon enjoyyyy.... and aku cadang la kan those who yg baca my blog nie kalau dah kawen n ada anak2 yg meningkat dewasa bawakla anak2 berjalan ke sini.. melancong sambil belajaq new thingsss....

3 comments:

ibu_Arifa said...

tak pernah sampai lagi tempat ni.. tp naper watak2 menakutkan jer semua?.. muka2 ganas jer..

Gieyana said...

gerun ler plak toy2 kt sana..kalau bw Nureen mesti nangis nih1

Naimah SiDiK said...

tak la ganas semua beb!! hehehe itu yg hubby snap clear skit coz dalam tue banyak tempat cam gelap. tp si qayyim pon dok sebut akuttttttttt !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...