Thursday, July 7, 2011

- Yeaaaaaaaaa Esok cuti -

Esok cuti coz Penang declarataion.. tp apa maw bikin?? Plan nak baik kg but hubby plak keja.. So non ado plan lg ke mana2 pun. Cuma la nie terlintas lam kepala otak nie nak sangat balik my home sweet home jumpa parents. Cox my bapa x brapa nak sihat cam normal.. Tp[ dah check-up last week mmg sihat cuma dia cam cepat kepenatan skit. Alhamdulillah Dr pun ckaap bapa aku x dak apa2 penyakit la setakat nie.. cuma may b usia dah mengingak ke angka 80-an so penyakit misteri ada la skit2 .. ye lah org2 tua cma bapa aku mana leh dok saja. Detect x brapa sihat nie since lepak dok saja kat rumah aku la.. huhuhu

Dok kg mcm2 kerja menanti kan.. Tp ikutkna pun we all x kasi dah parents wat keja2 berat. Just rest kat rumah ckup la kan...




Nielah gambar2 kenangan parents aku time follow my sis n fmly bercuti sakan ronda2 1 malaysia.. starting penang - johor - mersing - pahang - terengganu -kelantan - kedah - penang.. huhu cma jauh plak bunyinya ...
tp Puas hati aaaaa parents dapat join sis aku ni last  skol break..

So those who yg ada parents .... ingat selalu yerr .. meka2 lah tulang belakang kita!!.. walau setinggi mana pun kita berasa jgn sesekali membelakangkan mereka ..

sekian .....

hehe cam ucapan plak kan ...

 dah la.. lapo sudah.. perut ku bernyanyi2 girang ria..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...