Sunday, July 17, 2011

- usya usya -

Selamat pagi to all dear frenz... semangat ceria kembali.. Alhamdulillah back 2 normal after few days down down..

Bukan pasal kerja or apa2.. Just tetiba emo ...

4get bput that s*&^ and ada apa ngan title nie??

nak taw?? nak taw?? ............................

































































































 cantik tak?? nice nice kan ..................................kelassssssssssssss gitu!!..ai suka ai suka..

Sejak menjak ada naak fomfuan ni aku btu2 naik GILA ngan dress online shop nie. Beli? ada la penah beli online sepasangg dress tu k QIsya.. tp hampessss .... cian si kecik 2.. huhu habis merah2 badan!!.. tp yg aku prefer oline rompers aaa... rompers nie x kesah sgt coz byk online boutique amik from china and good Quality.. cotton jenis sejuk.. itulah kan nanak murah tp Quality ber-STAR2 mana nak dapek ................... so stakat nie aku dah serik order dress thru online nie.. Ckup al order rompers or top&jeans yg sesuai tuk anak2 .. huhuhu

Tp gambar2 di atas btul2 buat aku gila bayang!!..........cantik kan kan kan.... 

Itu aku cilok from album MARSHA COLLECTION . Meme 101* like aaaaaa.............

1 comment:

salwana nordin @ che'wa said...

mmmggggg cantikkkkkkkkk la nad hhheee..cwa ada 2 puteri ni lg la x sudah2 tgk baju2 yg cantik hhheee...

yup rompers can buy la..kain good q..tp cari yg betul2 jual murah sbb ada p'jual yg jual mahal tp kain sama je :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...