Sunday, July 3, 2011

Berminat tak ?

Selamat siang ........

time entry ni di publish aku mmg kat ofc.. sesaja wat auto-publish bebanyak. so utk daily x payah nak update selalu kan..

Sesaja td bukak fesbuk terlayan satu page nie.. pergggg CORELLE. korang minat tak? Aku pun berminat cuma kalau beli biasanya ansuran aa.. hehe dalam 2-3x bayo!!... ok la kan coz keebtulan ada sorang lecture nie dok juai. So dah alang2 menambah collection pinggan mankuk plak kan.. beli sedebuk mmg x mampu aa..

So ikutkan dia mmg jenix x kisah brapa pun bayo asalkan bayo.. hahha meaning utk barangan cth la dalam RM300 dalam sploh kali bayo pun x pa.. Tapi aku nek segan plak nak hutang lelama cam 2 kan.. so alang2 ada xtra bayo lebey so biasa aku hutang pinggan mangkuk ngan dia dalam 2-3x bayo je lah.. fuhhh lega kan dapat settle hutang cam nie.. hummmmm

Tp ikut atas kemampuan masing2 la. ni bg aku sdiri so atas kemampuan. x mampu n rasa2 byk nak tanggung utang lama skit cuma ngan lecture nie aku pun paham coz dia pun nak menambahkan income kan. So tulun2 beli mana yg mampu sahaja. heheh

Kalau berminat leh la PM kat owner ni.. tp aku setakat usya2 bley la kot. heheheh x mampu lg coz stakat nie skup la rembat dulu 2 set.. ni pun lg 2 bulan i'allah habis la bayo.. cuma aku x mintak dia kasi barang itu skarang.. settle bayaran baru aku amik bayaran.. hehhehe itu deal aku ngan lecture nie. aminnn .... ikutkn dia nak bg terus tp aku segan siap bgtaw 'nad settle bayaran bg en ..... bg barang k..'.. atas permintaan la so buat masa la nei dia simpan dulu brangan tersebut kat rumah buat cam personnal collection..

So kawan2 kalau berminat leh singgah usya2 cuci mata k kat fesbuk tersebuk... mmg cantik n imported x salah aku.. coz ni kebanyakkan USA made kan.. tgk2 balik kakak aku pun byk collection corelle dia.. ye lah dedulu dok UK dia dok kutip Q-Anne.. penuh 3 almari kat rumah dia.. x termasuk kat rumah mak aku lg.. dalam 2 row... perggg!! ...mmg murah seingat aku coz penah skali abg ipaq aku bwk p gudang dia. tp time 2 jiwa muda ok.. so mmg x layan ngan semua nie... rugi plak rasanya bila rewind balik kesah2 lama...

Aku yg minat CoRelle ,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...