Friday, July 15, 2011

Beribu Sesalan - Jaclyn Victor, Ning Baizura dan Shila Hamzah



Tetiba nak update bout drama yg aku br plan2 dok minat .ANNISSA.. cam best plak perjalanan drama nie.. plak2 dengan lagu yg ada sora SHILA.. perggggggg mmg kawTIM abis aaaaaaa.... 

Korang2 minat x?? Bg aku drama nie seem cam reality manusia la nie.. Bley di tonton n sesuai utk semua peringakat umur.. Even aku br layan 3x.. sebelum  nie x penah tonton pun ac2ally.. SInce anak buah aku dk skali dia la gtaw.. "drama nie best makngah...cuba try tgk!!.."
Layan je la.... since dah x dak menda nak layan kan sesambil melayan anak2 depan tv..(mood baik)

HAhhaha ........ so layan jgn x layan k.... try tgk best oooooooooo........

AKu

2 comments:

salwana nordin @ che'wa said...

tak tgk la nad..ingat nk layan jugak tp sbbkn tido awal so lupakan aje heheheee

Naimah SiDiK said...

hhehhe ... sangguo bersengkang mata. mcm best plak layan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...