Sunday, July 3, 2011

Idea idea ...

Salam All ......

Malam minggu ..tp cam slow la plak coz  no special xtvt ngan suami n anak2. Coz tadi balik kerja pun dah kul 6pm terus continue take over uruskan anak2 especially Qisya from hubby . Seb aku baik coz mr suami cuti hr nie. kekdang dia terpaksa ngasuh anak coz aku kena kerja kan weekends.. tq dear!!................

Mcm byk berhutang ngan hubby itu yg aku nak kena credit byk utk dia!.. byk luangkan masa ngan anak2 sampai sanggup amik cuti ngasuh anak2 kalau aku bekursus sampai ke key el.. tq dear coz memahami kerja mama....

Setakat ni dah 6 mths x pernah lg berjauhan ngan QIsya.. but Qayyim dah merasa few times jauh dr aku!!.. kursus jauh sgt ikutkan nak tolak je tp memikirkan semua nie KPI terpaksa jua .... tanggungjawap kan .....

Malam nie lepak ngan mr suami layan movie HD @ 433 .. x dak menda nak layan dah!!... nak g tgk wayang pun x sanggup rasanya nak tinggalkan Qisya!!.. cuma aku plan nak booked ticket transformers 3 HD for mr papa n Qayyim nx week jika masih sempat.. cian Qayyim xcited plak nak tgk.. dok layan dvd blueray je Transformers 2..

So korang2 dah tgk ke latest transformers... aku nak update pun x dak idea coz dah lama sgt x masuk panggung!!.. haahha la nie p panggung pun sure cam jakun !!..........................

Wat ever la kan..... aku just baca sinopsis from frens jee .......... ok lah 2.. at least ada gak hint skit2 dr 0!!..

chow .... ngantuk sudaaaaaaaaaaaa...................

Aku yg bosan ,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...