Wednesday, July 13, 2011

- Gini rupanya -

Assalamualaikum.... fuhhh cepat masa berlalu hr nie.. rp sebelum 2 jawap dulu salam nie.. jawap jgn x jawap k..

x dak menda nak citer... tp memandangkan dah 2-3 hr no entry gagahkan jua wat entry nie. Even penat siang td MELEPAK membesarkan badan n menambahkan lemak-lemak kalori kat Infineon..

Sure tertanya Infineon ni apa benda? hahah restorant ka?? mcm 7E ka?? hahahha nie Kilang @ hi-tech. Besa la aku kan incharge of marketing so KEBETULAN dapat invitation last min from std yg ku kenal sesangat tuk join.... ALHAMDULILAH rezeki sungguh bulan nie dpat penuhi KPI LC utk penang... huhuhu plan sebelum nie nak join TESCO tp memandangkan aku bz ngan kelas,timetable utk sept terpaksa hold kejap.. Plan pun lepas habis seminar 5 kelas MBA br aku nak terjah ke TESCO.. penat kan keja line of marketing nie??

Ikutkan email aku sdiri which is email under ofc dah penuh ngan masalah2 std. tp bila msa nak settle nie?? AKu x kedah sgt pun coz ikutkan mmg malas nak bukak.. Lantak la sure bebudak2 yg dok send 2 try call aku thru pfc num x dapar kan kan ... hahhahha ....

Ri nie 1st day kat Infineon.. tp kat kilang x sempat nak update coz aku malas nak on lappy... Lupa nak bwk ext so x yah la bukak.. Layan internet thur mobiles je la kan.. senang!!.. perggggg nak kena upgrade pakai samsung galaxy tab nie!!.. hahahha (dlm hati mcm2 nak beli.. byk dwet ko ..........)

Tak pe la pakai la handset buruk selagi dia berNAFAS kan kan kan ... hahhahah .. (ayat sejukkan hati)

Tp esok kena g lg ke kilang tersebut.. tgk cam best je kan suasana kilang nie.. cuma environment kurenggg skit aaaa... Tp bila sembang2 ngan staff sana "not bad" ...

So choww .......................... choww ........ penat dah!!.. nak tido nak tido!!.........Qisya after maghrib dah lena. Qayyim as usual min2 terakhir b4 lena sempat g men ultraman n Cars...

Zasssssssssss ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...