Wednesday, July 6, 2011

- 2nd Delivery -

Semalam masuk keja.. tetiba nampak somethingsssss atas meja.. hehhe dah sampai rupanya stuff aku nie!!.. aminnnn cam x sabo plak nak pakaikan tuk Qisya!!....

Tp Alhamdulillah stakat aku dok guna menda alah nie even jenama biasa2 je... terjamin bontot anak aku!!, hehhehe maksudnya dah x dak rashes n seangkatannya .. lega kan bila tgk anak2 selesa dengan benda baru cam CD nie.



But this time punya order aku tambah skt insert bamboo coz yg nie cam tahan lasak n sesuai ngan bontot Qisya!!... biasa insert microfibre je kan... so kena keluarkan skit $$$ utk bamboo insert.. mahal skit dr insert biasa .. n rasanya mmg jimat juga la even aku hanya guna utk waktu malam. La nie pampers hanya wat stok utk jalan2 jauh n rumah ibu pengasuh. kat rumah mmg totally guna CD .. prgggg cam rajin plak mama Q2 nie kan kan kan... 

K lah chowww ................................ (pk2 apa nak makan lunch nie ...)

2 comments:

Shiela Luddin said...

saya tak pernah cuba lagik guna CD nehh tapi ingat nak try gaakkk..jimat sikit kann tapi sy neh pemalas...hahaha...

sedap nama anak...:)

salwana nordin @ che'wa said...

wahhh..semangatnya nad :D

bagus..bagus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...