Sunday, July 31, 2011

- Cer citer skit .... -

Cepat masa berlalu. Bulan ramadhan makin menghampiri. Bulan penuh keberkatan!.. masing2 menunggu bulan mulia utk mengumpul pahala !!.. dengan Kedatangan bulan Ramadhan di mana roh2 akan kembali ke rumah masing2 dan semua "hantu2" n setan di ikat!!... amin amin moga aku sempat menunaikan apa yg sepatutnya .. teringin nak g semayang teraweh.. but pk kan anak2 anak2 sapa nak jaga?? huhuh ngan kadang2 mr suami plak keja malam kan. So tersimpan la kejap! Tp mak aku cakap leh wat solat teraweh kat rumah.. hummm kat rumah plak2 dengan anak2 yg agak notty so DIAM je la!!....

Persiapan anak2 dah settle.. BerSyukur dengan rezeki yang dimurahkan utk anak2..Just top-up skit utk Qisya. Dalam sehelai 2 utk dia coz si kecik nie baju kalau nak membeli semua kena beli yg 12 bulan ke atas so lama la skit alang2 memakai kan.. hahhaha budget 2 ...............

Qayyim plak pe citer?? hummm dah beso panjang anak teruna sorang nie!! Tahun depan nak register skol tuk dia!.. cam cepat ja kan!! plak2 dengan mulut yg bechok eeee wat aku geram sesangat!!.... sepatah aku tanya... 20 patah menjawab!! .. anak2 zaman sekarang terlalu expose dengan media sana sini...

 ye ke tulis cam 2?



Teringat plak time Qayyim kecik2 dolu!.. hahhaha membesar as juara .. anak kesayangan papa!.. mmg dia rapat ngan mr suami berbanding aku.Biasalah mama moden yg garang nie sapa la brani dekat kan.. hihihih kadang2 saja BERTEGAS skit ngn anak2 coz mr papa dah terlalu berlembut kan.. so x kna semua menda bley dapat!.. ingat dwet ne cam cabut bulu ketiak gamaknya!!.....

Even si kecik ini blum memahami tp kadang2 nak kena beringat selalu...nak ken guna pendekatan lain utk bg dia paham.. Seb baik ada some1 yg banyak membantu berkaitan ni semua.. fuhhhh tq tq so much to  Dr Anuar. Lecture USM yg byk bg aku idea2 utk handle ank2 sdiri !!....
one of my wishlist gak nak berubah slow2.. hehehhe moga2 di makbulkan coz sebelum nie terlalu BERKERAS ngan Qayyim. So slowly kan.. Maish lg dalam proses pembelajaran!.. may b sebelum expectation aku kat Qayyim terlalu tinggi!!... 

 So k lah chow yer .... nak tido japs!. ngantuk sesangat. anak2 dah lena. tumpang aaa jap.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...