Monday, March 14, 2011

- Kisah pg ahad -


Kepala Hotak aku ni dah penat seems x dak mood nak wat new en3.. but bosan x dak tmpt nak luah isi
hati ni... huhuh

cewahhh... tp seyes aihhh aku x tipu.. btul2 mood x dak. Nak kata dah mai bulan blum pun cox
baru 60 hari lebey ja aku since abis beranak... x kan tuttttt ......


Dok terperap kat rumah ngan anak2 dengan kerja rumah non stop.. fuhhh tapi benda yg sama sejak kawen..


Amik peluang released kan tension skit kang dah bangun hero n heroin drama hr nie x jd kerja plaks.
Tp seb baik dok ingat pesan mak aku..

 "anak2 ni kupu2 syurga.. so jgn jdkan satu bebanan plak" ...


Haku just emo skit jeee.. x jdkan anak2 as alasan utk pertambahan kerja as mama n wife ..
Tp kan alangkah bagus kalau jd fulltime hsewife .. tp sanggup ke aku?? haahahaha jawap yg 2 dulu..

Kalau owner sarakids bley pk nak berenti kerja coz anak.. tp x pa la dia laki kaya.. ni dwet tiap2
bulan x lekat dek hantu sopping online..

Tp aku btul2 x sabo menanti ole2 dr UK from frenz  nie.. last time ada la krim sket dwet
buat belanja beli brg2 keperluan utk raya 2011 Qayyim.. wahhh awal eh preparation kali nie... hahahaha..

Tp cian utk Qisya x dak pun.. X pe la pakai local punya brand pun jdlah yer. x pun online punya
pun sama gaks.. Kalau branded outlet pun mostly "made in China".. cam mana plak ngan immitation.

x ke sama jee... ttp "made from China".. hahahh cam mana 2?? tp Quality bg aku coz pernah terbeli
sehelai same patern GAP .. same Quality (x taw kalu aku jenis rabun mata n patern material).. so pk2 balik x cam rugi plak kalau utk Qisya yg mmg ngah mmbesar ni..Even dr UK pun rasanya ckup stok Qayyim yg dah lama x bersilih ganti baju n seluar.. cian plak dia..

Beli kat OFO ckup lah sekadar alas di badan... tahun ni punya trademark 
"x mampu wat cara x mampu k"
tp ttp kena sopping utk diri sdiri n anak2... haha cam mana nak menabung nie?? bila masa?? ada tabungan ke?? kuangg kuanggg !!!......

Jgn nak belagak cam org kaya ..ckuplah mak bapak aku je kaya..hahha kaya ka depa?? bukan nak sedekah
skit2 kat anak2 nie kaaa.. hahhaha ni siap nak p haji lagi even dah p last year.. tis year nak try lg,
umrah n Ziarah tiap2 tahun.. hahhaha.. hak mereka kan.. baik depa guna dwet2 simpanan dr dok bg kat
anak2 yg terlampau cam aku nie.. penat bela dr kecik x abis.. bela plak cucu. ...so la nie masa tuk depa berHoneyMoon yerrr...

Lgpun bak kata buku.. bukan aku kata yerr "ukur baju di badan sendiri" ..
"kalau tgk cermin nampak sapa??"... hahahahha nnnnntuuuuuu........

heheh k lah aku blah dulu sebelum korang2 sakit hati ngan statement aku di atas nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...