Saturday, March 12, 2011

- Check up part 2 -


@ SuNWAY mall .. jalan2 makan pizzaaass...... mabelesss
lena sakan nie...lepas kena cucuk....
ronda2 c4 carik susu saya...

Nama : Nur Qisya Taqiyyah bt Che Harun
 Umur : 60 hari ( 2 bulan)
Berat : 5.1kg

Semalam a.k.a 10 march 2011 mengusung anak2 ke klinik.. yg nak kena checkup anak2 jee.. tp usung ngan bapak2 budak skali.. x larat den nak control Qayyim ni kalau soran2 ngan Qisya.. Plak2 kalau dia dapat kawan spesis dia... makkkk tulun !!!....... maw aku tukaq jd Hulk kat sitew...

1st checkup si abang dulu.. blaa blaaa... sihat semua Cuma berat x cantiksss.. kn follow up nx 2 mths plak which is bulan 5.. huhuhu dalam hati aku “ x kisah laa.. asal dia sihat ckup laaa” ... 

Qisya punya turn pun sama.. blaa blaaa.. cantik dia hr nie.. semua pinky dr kepala sampai ke botol susu.. hahhahahha aikss lain plak topic nurse nie.. ni usya anak aku yg cute miut ke nak wat check up nie??kerja kerja cepat laaa... aku byk kerja lg lepas nie...hang pa len laaa... 

Kena cucuk lg after nie.. adushhh lam poket prepare mcm2 dah .. heheh poket doraemon.. minyak cap kapak la, balm gamat, minyak yu nyi cap limaw ... sorok2...

@ c4 play park... ye ke park... belasah je laaa
confirm ke 2..???? huhuh
eee geram nak geget aihhhhhhhh
Jom blajaq A B C  ngan pak harun.. hahhaha

Kena cucuk skali ngappppppppp... aku yg seriauuu ngan jarum. Dah la cucuk menegak bukan jenis serong mcm2 dewasa tawww ....eeeeeeee kalau aku pun melalak ni kan plak 2 bulan !!.... pujuk2 ilang nangis terus lea... aii senangnya dia.. lena eiks.. siapla aku malam ne.. prepared awal2 fizikal mental coz anak x tido malam!!... penangan jarum n ubat!!!...........................

With LOve

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...