Wednesday, March 23, 2011

- Hangit -

Kesah di pg hari yg agak bowinggg .................

Sejuk sungguh pagi nie.. semalaman hujan lebat.. x semalaman kot.. hahah ntah aku tido mati yerr. sori la eiks kengkawan coz sebelum lelap, mmg ngah hujan. Plak2 anak kecik ni wat peel apa x taw.. kejap2 ok kejap2 nangis cam sakit2.. kembung ka? x pun dok tepuk2 perut!.. haha kot2 nampak sesuatu kah?? hahhahahha..

ntah la eiks.. tp ikut cakap mak aku, si Qisya mmg since petang tidoq x jerap2.. merap2 cam sakit.. Aku agak sure dia kepanasan skit.. coz dia bukan leh peluh2.. geli kot.. hahhaha ngada2 sungguh aihhh anak dara sorang nie.. nak kena babap nie.. hahhha gerammm nak geget pp dia .......

Tp hr nie agak awal aku bangun dr hari2 biasa coz masak dulu 4 parents. cian depa dok jaga anak aku sampai 2 coz mak x kasi Qayyim p skol plak hr nie.. katanya nak ajaq ngaji sdiri kat rumah., hummm aku bukan apa kan.. si Qayyim ni lasak skit so cian plak.. maw meroyan mak n bapak aku kalau dia buat hal.. huhu plak2 kalau bab sepahkan semua mainan.. x kesah nak main tp sampai depan pntu rumah pun kalut nak susun keta.. huhu mentang2 la keta mc'Queen banyak!!!..... ada mama kesah???????? ..

sejuk2 aku bangun masak simple2 kat mak.. then jalut plak basuh kain tkt bertimbun plak kain lam raga.. sempat lg basuh kain.. ahhah almaklumlah tangan 2 kan..  bukan dok kena basuh ngan tangan kan.. tp just sumbat2 masuk lam peti je lah.. tunggu jee di proses sampai habis kecuali memasak la eiks.. :P

Masak pun simple2.. terkejut berok mak aku heran tetiba pg2 buta baw minyak bagai.. hahha aku plak goreng ikan masin pepagi nie.. heheh baw yg harummmm sungguh!!.. nyummm nyummm ... ginilah dah 2 anak kan..ewahhhhh!!! ..........

so all da housework mmg dah settle alhamdulillah.... even kain utk di jemur or lipat semua aku dah settlekan.. huhu tunggu nak iron baju sdiri jaaa... baju kerja laaa plak!!.. ni bab paling malas ac2ally..
Even sapu sampah n mop pun dah sette. harap2 Qisya n Qayyim bangun awai so leh mandiakan depa b4 p kerja.. cian mak aku nak kena mandikan depa nanti.. so settlekan sorang2 mana yg mampu..

latest Qisya .. geramm sungguh tgk dia!!... sampai x nampak leher!!.....


Inilah kisah aku utk hari ini yg agak kemalasan nak hupdate..k lahhh wa chow dulu k...

Sesambil hupdate new entry coz system kat ofc ni bengonggggg semenjak2 nie.. hangin aku x leh nak wat kerja...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...