Monday, March 21, 2011

- bebel di tengah hari -


@ 21 Marc 2011, Qisya dah masuk hari ke-70.. cepat sungguh masa berlalu..  Tak caya dah 2 anak. Tanggungjawab makin berat, bertambah tambah lg laa….

But aku pun terkejut  gaks ngan news 2-3hr lepas pasal ada lg baby tercekik susu.. huhu cam mana lepas nie nak anto anak ke nursery nie eiks?? Hummm .. coz now mak aku sdiri yg jg.. mak plak siap dok mintak2 nak bwk anak aku nie balik kg. Dia nak jg sdiri kat kg.. aku terPening sekijap..?? Dok sini ber-3.. Cian plak coz Qayyim serasa nya la kan sure x leh berpisah ngan adik. Coz bangun tido ja carik adik x kira time.. huhuhu

But dah discuss ngan mr suami n dia pun cam berat nak lepas Qisya kat mak.. x kisah kalau mak dok rumah aku. Tp kes berat plak kalau nak dibawa balik ke kampong..

Ntah leee… tgk la cam mana nanti. Coz Qisya pun aku dah campurkan ngan formula milk instead of bf waktu malam shj. Nak biasakan dia ngan formula milk pun bukan senang.. Makan masa gak ..

Kena bincang btul2 ngan fmly (mr suami, n my parents).. nak kata mak aku muda x jgaks coz mmg dah berusia n aku kesian at first nak lepaskan dia jg Qisya..tp dah beria2 nak jg aku biar je la… so x la susah hati sgt compared ngan anak di tangan org len kan.

N Qayyim plak cam biasa ada tok n Chey mula la ngada2.. manja terlebey coz aku x leh marah2 dia sgt.. maw aku yg kena balik nanti.. huhuhu

N aku pun dah mula kerja last Tuesday.. cam malas nak p kerja pun ada.. semua benda malas. Kat ofc pun malas nak buat kerja.. plak2 masuk ja kerja trus dpt tgk EA form. Lg buat aku sakit hati!!.......

Eeee geramm… k lah wa chow dulu..

Hati ni makin tambah2 sakit.. itu pasal wat entry yg ntah apa2 nie.. bebel je kan….

Aku yg tengah SAKIT HATI ,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...