Monday, March 14, 2011

- exhausted -

Cian plak si Qayyim coz memanjang kena marah ja ngan aku lately.. sory sgt dear coz now dok training utk dia kemas sdiri all his toys yg messy satu rumah nie..
Aku tgk pun dah penat kalau maina sepah sana sini... but sory sgt2 dear mama just nak bg Qayyim independent sometimes.. huhuh .

Aku Over garang sangat ke?? coz by the time aku ngah marah2 mmg dia diam n terus kutip2 mainan.. time 2 la aku rasa tersayu sgt2.. sedih n nangis dalam hati even air mata kuar.. tp ttp kena control depan anak..

huhuh nak kena amik Early Child Hood punya skills nie.. rasanya i am too much....

May Allah bless me.... moga perasaan amarah dalam diri ni semakin berkurang...
aminn ....
doakan aku ye kengkawan moga sifat nie di jauhkan...

1 comment:

Unknown said...

re: 300. kalu kengkawan leh ekjas sket. hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...