Friday, April 29, 2011

Air mata ku Jatuh Jua

Salam pagi jumaat kepada semua ... buat kaum keluarga n kawan2 yg membaca. Sejuk pagi nie sesejuk air mata membasahi pp!!.... terasa duniaku berpusing2 jua.. ntah mana2 aku melayang donno la...

But just nak share somethings.. td aku tergerak nak google satu kehilangan thru .. TER-jumpa ngan mawar nafastari .. Ya Allah berat dugaan buat kawan kita ini.. Terasa beruntungnya aku coz suami n keluarga disisi n dia.. Puan Mawar hanya bertemankan 2 puteri yg begitu comel ngan kaum keluarga utk meneruskan hidup.. Untuk fulll story leh trus terjah ke blog Puan Mawar. Sedih sesangat n sesekali air mata turun laju bagaikan hujan di pg jumaat nie.. Rindu isteri kepada suami....

Ya Allah moga arwah ditempatkan di kalangan yg ber-Iman...

Kuatkan semangat Puan Mawar agar tenang menghadapi hari2 yg akan datang bersama 2 puteri ..

Aku amat  menyanjungi wanita bernama Aini Nurbaya seorang wanita tabah.setiap kali membaca luahannya hadir getaran di jiwa ini ,aku turut merasai apa dirasa wanita ini,tanpa sedar air mata mengalir. Adakah aku mampu menghadapi ujian yg dilalui wanita ini? Ya, Allah berikan kekuatan semangat serta kecekalan pd wanita ini utk menghadapi kehidupan yg mendatang.
Amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...