Wednesday, April 6, 2011

No Entry

Tak sedap badan tul since monday.. Bro Qayyim plak demam panas .. huhu dia plak jenis kalau demam mmh tahap panas n still under ctrl.. meaning aku kena kerap monitor dia.. tkt kepanasan yg amat sgt.. huh cian plak nengok dia sampai x leh tido .. bukan kata siang.. malam pun sama x leh tido.. dok merengek jee.. seb baik mak ada sini so while Qayyim merap2 mak leh tulun jaga Qisya.. huhuh ferst time nie handle 2 anak plak2 lain2 charactor.. tp semalam punya citer... mmg wat aku nak gelak kalau ingat2 balik... tido 10 menet.. Qayyim nangis2.. seb baik mr suami pujuk.. then Qisya plak bangun.. last2 sampai kul 2.30pg Qisya dok wat mata bulat x mo tido.. huhuh

Bro Qayyim
Sis Qisya
Layan je la dia sembang.. last2 aku tertido dulu.. Ntah bila masa Qisya lena aku pun x taw lah.. sedaq2 dah kul 4pg.. itupun terjaga coz Qayyim masuk lam bilik nak peluk aku... huhu since ada adik nie, dia tidoq ngan mr suami coz aku kerap bangun time2 malam menyusukan Qisya.. so dia pun manja lebey ngan papa compred to mama dia sdiri.. hehee ....

3 comments:

che'wa said...

alahai sian ayem demam ye..dia tgh nk b'manja2 ngan mama la tu huhuuu..

alolooo qisya..

I think I write said...

sian kt ayem..
naimah sure ni 1st experience kan?
Kami dah lali naimah... kdg2 sampai nangis2 tgk dua2 sekali nangis..
Kan amani penah tarik masa kitorg dok sendiri2.... Mmg panik n nangis tak reti nak wat pe.. Dah tu adelia baru 60 ari... Huhuhuh.. Tapi takpe.. lama2 semuanya alah bisa tegal biasa.... Taking care too....

Naimah SiDiK said...

itulah as.. ferst time hangle 2 skali.. huhuuh plak2 mr suami dok tepuk2 anak sampai lena.. tp hat kecik dok nangis2 gaks.. huhu anak dok merap2 tp mr bapak lena.. wargggggggg trus naik toncang laa....
hehehe pengalaman kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...