Tuesday, April 26, 2011

Believe it OR not ??

Selamat pagi 2 all yg masih brjaga..huhu cian kan aku since ada Qisya nie susah plak nak lena mlam2.. cam mana nak lena kalau kepala hotak nie dok pk kerja rumah x pernah nak settle2.. huhu andai kata aku lena skali ngan anak2 time nie sure satu menda pun x siap....

Time2 cam nielah nak menyapu, menge-MOP lantai.. cuci dapoq n kemas2 mana yg patut since siang hari x dan nak buat semua 2.. br 2 anak kan... huhuhuh sadis skit hr nie coz Qisya agak merap.. nangis jeee malam nie cam last week.. pasal bisul di kepala dia la kottt.... plak2 bapak aku g suraw n mr suami plak shift malam so aku hanya bertemankan anak2.. Qayyim plak dok ngadap komputer dengan game kejap2, kejap2 main paint coz aku suh dia tulis2 n color2 by using paint.. ok la gaks nampak skit krestip kat sitew... but Qisya........ wargggggggg mama plak cam nak nangis.. after maghribn terus wt hal nangis2... nak kata x kuat kira sure jiran2 aku leh dengaq punya la sora merdu anak dara nie kalau dia nangis!!>.... sumbat nenen ...lglah nangis kuat.. huhu wat suld i do now?? tepon ambulance bley??? ...

noktah di sitew............... naik bingung n tetiba Qayyim pun sama naik wat peel... mula la kena marah since Qisya pun dah merap2.. Aku dah naik cuak sesangat coz tkut dia nangis non -stop cam last week utk beberapa jam.. ada "sesuatu" rupanya.... percaya x korang??? aku percaya 'sesuatu' itew... coz normally baby under <2years old mudah nampak.. so??? x sabo tunggu bapak aku balik dah nie!!................... help meee donno wat 2 do...

Aku dah naik cuak sesangat coz time Qayyim bby dedulu x penah jd cam nie.. but Qisya nie dah berulang masuk ni kali-3.. Ya Allah berikan aku kekuatan nak hadapi semua nie.. cian anak kecik nie!!....... at least bapak aku balik n terus tanya asal nangis2 nie.. dia terus wat sesuatu aka amik beras campoq ngan kunyit.... kibas2 n sapu minyak2 sket kat badan Qisya...wahhh lega sungguh coz dia terus stop nangis time aku letak dia atas tilam.. aminnnnn.......

n tepuk2 terus lena!!.. Ya ALlah dugaan apakah ini??? seb baik ada bapak aku!!...... kalau dia x dak donno la cam mana aku nak facing semua nie utk hari2 hadapan... huhuhu cam nak nangis jaa.. coz Qisya ni lemah skit.. pompuan kan... so padamu Ya Allah ku bersujud oanjatkan doa moga semua ini takkan berulang lagi... aminnnnn ya rabbi alamin..................

So ckup la kot entry kali nie.. nak continue my routine hsework!!... dah sapu sampah n mop cuma nak kemas dapoq plak!!.... k lah 2 all selamat ketidurannn ..... n sweet dreammm....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...