Friday, April 8, 2011

Sel what ??? fish eiks ???

Apa cer cer plak nie?? tetiba tajuk risooooo nie .. Maw x risoo kalau anak demam almost seminggu kan.. mak mana x risooo KECUALI la mak jenis x dak hati perut.. mana la nak carik zaman la nie pesen mak cam 2 kan.. tp x yah mention aaa.. belambak2 kat luar nun... Opsss.. back to normal sebelum aku bebel yg bukan2..

ENtry sebelum nie pun aku dan mention bout bro Qayyim yg demam je kan.. nak kata panas tiap2 hati mmg idak lee... Ikutkan saturday last week dia follow my sis's fmly g makan durian @ Bkt Gantang.. jauh nun belah perak coz BIL aku mmg "HANTU DURIAN".. sanggup berhabisan $$ durian sejibik yg enak ranum.. eeee

Kisah meka2 g sna makan durian.. n Qayyim pun just makan skit je, but on phone aku kat ofc masa 2, sis dah mention badan Qayyim panas skit.. what?? Aku risoooo sgt2 even dia follow meka2 pun mmg dah timbul demam b4 lg.. coz da day before dia main hujan kat depan rumah..So mula la kan.. penyakit 2 dah tumbuh skit ...

So hari nie aku check td before anto dia g skol.. alhamdulillah dah turun byk since berpeluh2 malam semalam.. lega sgt2... Itu time anto g skol.. time amik dia dr skol len plak story nyer.. Cikgu g taw "tengah hari td badan panas skettt .." Ya Tuhan aku lupa nak tepon skol tanya anak hr nie.. coz hr ni kerja sibuk tahap dewaaa... ngah siapkan proposal utk marketing, preparation new std mei intake,report kursus @ eastin, BKB sem Mei, penawaran Dip/Deg,penawaran master, timetable master, tutor sem depan utk master,.... huhu itu br skit list kerja.. banyak lg x settle ..........

Report SMP Khas blom settle utk fail std... waarggggggggggg tp as mama x patut aku lupa tepon skol dia!!.. huhu tp aku pesan kalau panas sgt2 call aku as urgent!!>.. tp cikgu dia cakap panas skit n di aasingkan lam bilk tido lain .. kebetulan aku mmg ada sediakan ubat demam dia utk skali makan jee.. so mmg cikgu dia cakap Qayyim lena ja hr nie.. huhuh cian plak.. apa punya teruk aku nie kan pentingksn kerja dr anak sdiri sampai lupa nak tanya anka sihat ke apa keee kat skol 2..... Harapkan mr suami.. pun sama jaa..

Menitik air mata aku time odw balik.. no words yg out from my mouth since hubby dok tanya2 Qayyim .. 

"Ayem demam ka tadi " .. apa punya ayat!!! skit hati aku dengaq...

"haaa. badan Qayyim panas.. cikgu suh Qayyim makan ubat ..lepas tue tido lam bilik kakak..lepas tue Qayyim tido .. Cikgu tepuk2 n letak cool fever kat kepala Qayyim .. lepas tue.. bla bla bla blaa.."

bnyak plak lepas tue lepas tu......... cute je dengaq dia story .. tp aku mmg terasa sakit hati + panas skit + tension .. + frustttttttttttt sgt2 coz mcm abaikan Qayyim ..............

But me will learn from it.. even sesibuk mana pun kerja .......... but anak ttp penting di HATIKU ......

"Ya ALLAH .... kuatkan Iman ku ini ... moga tabah menerima segalanya n moga di permudahkan lagi perjalanan hidup di masa depan .."


LoVe,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...