Sunday, April 24, 2011

Messyyy ..

Apa kena ngan tajuk en3 ne ngan haku?? humm mmg terkena n mmg patut terkena ngan haku.. messy n serabut tahap cipannnn minggu nie.. dah la keja penuh meja.......... bila masa nak settle??

Ntah lee labuuu ... angkut balik rumah skit2 mana yg patut.. weekends kali nie kena kerja whole day ngadap calon2 FE yg agak mem-BORINGKAN haku!!.... lain aku suruh lain dia buat.. salah paham or aku salah mention.. mayb from aku punya side gaks kan since last week aku x brapa nak mental!!........

Dah buat salah kan... inilah padahnyaaa.. padan muka. Terikut sgt ngan cakap2 manusia lain yg 'senior' dari haku.. huhuhu padan ngan muka!!! wat 2 do x leh nak pusing masa balik dahhhhhhhhhhh..... just waut n see wat's gonna happnd 2 me lepas nie... so mode aku dilema @ cipannnn punya tension @ benganggggg ...

Tapi semua ne dugaan @ Ujian paling berat ku rasakan... tp Allah maha Ber-Kuasa n aku berserah pada-Nya ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...