Sunday, April 3, 2011

Melepak @ Recsam

Fuhh cam malas sungguh nak bangun p kerja. org len aka2 manusia lain asal weekends ja dapat lepak ngan anak2 n suami.. Aku plak asal nama hujung minggu kena kerja.. So bila masa nak kenal ngan manusia lain yg bernama kawan?? huhu sedih kan.. most of every weekends since masuk kerja after berpantang kerja jaa.. cuti plak digantikan ngan senin n selasa. huhuh sdiri paham la cam mana situasi aku?? maw susah nak carik baby sitter cam nie.. Buat sementara nie bole la mak sdiri yg ngasuh tp sampai bila kan mak aku leh ngasuh..

Kesian plak nengok mak dok jg Qisya yg semakin membina badannya.. hahahha dah keras plak n senang sungguh nak bagi mandi.. So routine aku bermula se awal pukul 5pg bangun utk siapkan makan tengah hari mak n fmly.. terpaksa bangun awal yerr.. x leh nak hegeh2 cam anak sorang yerr...

Just masak simple2 4 my mums n Qayyim.. coz x mo susahkan dia sangat since dah ngasuh Qisya.. Even sebelum aku p kerja make sure anak2 (Qayyim n Qisya) mmg dah ready.. maksudnya Qayyim n Qisya dah siap2 mandi n ready utk di jaga.. then leh terus pass kat mak sampai petang around 6pm baru sampai rumah. Qayyim plak aku anto ke skol .. senyap n sunyi sepi rumah hanya mak, Qisya n bapak aku.. kadang2 ada la mr suami kalau dia shift malam..

So hari ni plak kebetulan kerja kat Recsam @ island.. So semua kerja from sebeang jaya ofc aaku angkut mai sini.. eheh tp ttp ada masa nak update blog nie seems dah lama x hupdate kan. Windu plak nak tgk new entry dr diri sdiri..cam perasan plak !! ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...