Friday, April 15, 2011

Serangan Tangis si kecik

Salam Jumaat 2 all frenz.. today agak kelam kabut since 2 hr lepas Qisya merap2 jee.. Alih sepatutnya last khamis dia kena cuculk first 3mths.. tp terpaksa postponed coz demam panas skit.. dah kena wta appt lain ngan dr nie.. Tp melihatkan anak kecik nie demam n merap2 btul menguji kesabaran coz susah nak tido cam sebelum nie.. x patut kan aku as mam MENGHARAPKAN anak lena memanjang kan!!.. huhu what a bad mom..

Tp that was past coz aku kena marah tui ngan mr suami.. bukan ape since dia merap2 malam coz panas badan aku pun sama naik bersengkang mata dodoikan dia kehulu hilir.. huhu sadis sungguh time 2.. tp itulah kan anak kecil br 3 bulan demam kan.. plak2 sebelum ini dia mmg sihat jee.. skali demam.. wahhhh gegar dunia.. sampaikan tok n chey x tido malam temankan aku berjaga.. mr suami?? hummm x dak keja len dok layan bola wat mula x beersalah.. aku tgk pun naik gerammmm jee.. tp ada gak membantu APABILA dia tgk aku cam ngah USYA dia dengan pandangan yg sememangnya tusuk jantung!!. nah kaw rasakan...

itu suami aku hokeyy ... suami korang2 x taw lah .. harap2 idok la cam gitu ruperr.. huhu honest kawan2 aku down tahap dewa.. Qayyim merap cara big boy.. n Qisya plak x yah cakapla demam kan.. so bunyii jee.. nak tido pun kena pujuk bagai.. plak2 semenjak 2 nie dia dah cam tangan plak.. tangan mak aku jee dia layan.. tangan aku yg gebu ni kira ok la jgaks berbanding ngan tangan laki aku!!>.. hahahha cayalah Qisya..

itu lah eiks kisah aku sehari 2 nie... nanti aku upload gambaq anak2 yg di serang demam .. mula2 Qayyim,then Qisya plaks..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...