Sunday, May 8, 2011

Jiwa Kosong

fuuuuhhhhhhhhhhh.. penuh bersawang blog aku nie. Dah lama kan x hupdate apa2 news. Ac2ally manyak sesangat latest story even dah basi pun aku nak tulistp masa terhad sesangat la nie.. huhu dah masuk kerja nie ya Allah mcm2 dugaan sungguh buat aku.Mana ngan keja menimbun penuh meja.. huh siapla kalau ada checking utk 5's coz rasanya aku org pertama sorok dulu bawah meja.... huwaaaa..... hahahha

Mau tak nya meja penuh ngan fail2 boru n kuning coz pengambilan new students dah bermula n mula la kerja bertimbun2 since kena wat marketing kat luar lg.. tension mak!!... cian anak aku coz cam x kenal plak tangan mama dia. Wat cam mana dear.... my jadual seems padat plak utk bulan Mei ni. even nak p sopping mana2 pun x dah. Buat masa la ne semua tugasan membeli n membelah mem borong2 barang dapur terpaksa pass kat laki aku aka mr suami.. cian dia kan. Lani aku x pelik dah kalau tgk ada lelaki yg p sopping brg keperluan dapor.. hahhaha termasuklah laki aku.. wat cam mana bini asyik kerja ja.. x ingat hari dah.. cuti plak Ya Tuhann .. x sama ngan manusia len di muka bumi nie..

Aku cuti jatuh pd isnin.. n slalunya aku akan dapat senin n selasa la. x bernasib baik pun dapat la rabu or khamis as cuti ganti utk hujung minggu. So bila masa nak kenal sedara mara n nak attd kenduri?? sdiri pk laa... Even nak sopping utk sdiri pun x dak masak aiiiii .. asal cuti pk nak temankan anak kat rumah.. anak sulung dah p skol kalau weekday.. huh kadang2 aku pontengkan jgak dia coz sabtu n ahad aku kerja so bila masa nak berkaseh ngan dia.. huhu untung sesangat mana2 ibu dapat bermain ngan anak2 during weekend.. ni br tadika blum skol betul2. cam mana la nanti... huhu pk2 balik.... kalau la mmg ada income lain selain dr pekerjaan sekarang sure b confirm 200% aku resign!!!................. even kalau la laki aku mmg kya raya n ckup segalanya sure aku fulltime hsewife.Just pk apa nak masak hari ini... apa menda nak plan utk anak beranak.. sure best kan.. sadis plak kalau bercakap pasal nie.... ciankan anak leee... so sesapa ada anak sure memahami cam mana situasi aku...

Opsss.. even now pun ngah kerja.. today aku keseorangan di LC baru @ island.. huhu sempat gaks hupdate new entry since petang ni ada prebiew utk pengambilan br. n now ada plak kelas utk SMP khas.. cian aku!!.... malas pun wat cam mana kan.. dah tugas. Ikut kerja je laaa...... sob sob..... mcm manusia x dak life langsung!!............

1 comment:

Gieyana said...

kesian kt hang..i understand u..mmg betul x ler life mcm ms ku keja time b4 kawin dulu..kalau hg nak, kt tpt keja ku da kosong but in sales n marketing..cuma diaorang nk taw knowledge in supply chain..kalau ko tau its would be an advantage..

ku pon skrg mmg x smpat nk sopping pon..kalua pegi pon berdua ngan Nureen jer psl hb keja..but luckly psl dia on shift cuma seminggu dlm sbln..

ku g amik module smlm but igt nk spotcheck tgk hg keja ker idak but Nureen dh over excited ajak ker Sunway Carnival..saboo jer!huks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...