Wednesday, May 25, 2011

Cepat masa berlalu... dalam pada awal 2011 dah pun masuk Mei 2011... Qayyim pun dah 4 tahun n Qisya plak dah cecah 4 bulan. Pembesaran anak2 ..dengan melalui byk proses yg agak melucukan , tapi agak menarik kalau ingat2 semula ...  mulut Qayyim yg terlalu petah berkata2 sampaikan kadang2 aku sdiri mati kutu nak jawap soalan dia.. satu tahap aku pernah cakap

 " Qayyim..can u stop talking n asking mama for 1 min plssssss.. coz mama nak focus tgk tv ni" ... 

huhuhu very sedihhhh time 2 coz bila tgk muka dia seems dah lain sgt.... huhuh notty mummy!!!...........

Face reaction mmg dah lain sampai tetiba dia cakap sdiri from his cutie mouth ...

" mama dah x sayang Qayyim ke?? sayang adik je ka? x mo la kawan ngan mama " ....

wargggggggg cam nak nangis jaa.. tp meleleh jugak la air mata keinsafan utk sekejap!!... hahhahaha ..

Sampaikan aku sdiri wordless x taw nak cakap apa.. huhu tp lam hati sedih oooooooo .. mula la call him n hugs hims n ac2ally loves him damnnnn much... bukan senang oooo nak ngandungkan Qayyim ni as 9 mths in my tummy..Penuh dugaan n cabaran di mana time 2  masih lagi tempoh utk membina own family. n hubby plak baru kerja kat Kulim.. Makan basic sebetul2nya.. but alhamdulillah berkat doa n usaha dan dengan Ke-izinan Allah jua kan..Dapat membersarkan anak2 dengan penuh kasih sayang n penuh kesabaran... (tp aku x sesabar as suami)


Anak2 penyeri rumah tangga kami.. Sampaikan kalau aku sdiri bekursus ke Key EL mr suami plak sanggup apply leave nak jaga anak!!! ..... Thanks so much dear .......





And Qayyim ac2ally lebey rapat ngan mr suami  dari aku,. Cuma perangai kepala hangin sebijik copy cat mama dia... hahhha ada jgak celup2 dari mama.. Moga2 dengan Ke-izinan Dari Yang Esa dapat melihat anak2 membesar dengan berjaya mengejar ilmu dunia n akhirat .....

SInce Qayyim dah 4 tahun nie... mcm2 suka duka.. but Qisya masih boleh dibentuk mana yg termampu..i'Allah.

Doakan aku agar dapat menjaga sebaik2 mungkin kurniaan Ilahi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...