Saturday, May 21, 2011

- Febret part 2 -

Cam ada sambungan jee kan.. heheh dah mcm CARS da movie part 2.. leh ke? bley la coz tis is my lil sons collections.. as heeee dia mmg tahap dewassss addict ngan CARS nie so mr suami aku pun punya la kelam kabut last mths x slah aku la kan suh carik mana2 online blog yg jual CARS beg.. mean's cam nursery bag la kan instead of beg utk di bawa ke sekolah 2.. yg 2 mmg L size so utk si kecik konet ni aku amik M size sahaja.. itupun ntah mana blog aku beli pun dah x ingat.. huhuh sesaja search thru google mana2 blogspot yg jual!!..... jenuh la gak dok servey2 rege coz same patern tp lain rege.. hahahaha kan kan.. nak kena pandai n RAJIN surf sahaja ..

But x salah aku beli thru manjaku.blogspot kot.. huhu malas la nak search email yg aku wat payment transfer 2.. kira btui la kot but sesapa kalau nak tanya blog mana akan aku usahakan cariks... haahahha promo skit!!!. ....





Selingan skit gambar2 latest his collection.. huhuh nielah collection si  Qayyim selain minat bermain bola..


N harga pun bg aku kira ok la just rm35 utk beg ini blom termasuk postage.. but sehari 2 ni aku tgk byk blog2 dah jual harga nie.. hahahah kan kan... tp aku cam kurenggggg puas hati skit coz ingatkan besar la jgaks.. means nak kena taruk baju 2-3 helai, buku2 lg kan.. mana la muat.. last2 aku hanya prepare baju santai lam beg 2 n buku2 semua kena taruk lam plastic beg or green beg... kira orait la coz semangat skit dia nak galas beg kalau p skol kan.. huhu dag besaw kan anak mama nie.. cepat masa berlalu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...