Thursday, May 19, 2011

-Haru segala Nya -

Topic cam panas je kan.. hehhe x sepanas aku nie ha coz aminnnnn sesangat coz hr nie ujann since pagi.. but petang dah cerah n best part beranginnnnn cam tepi pantai..  so dok berangan2 cam picnik kat tepi pantai ngan anak2 n fmly.. hahhahha gilossss !!........ Kebetulan hr nie mmg cuti coz tis week kerja penuh TERMASUk weekends. Kalau manusia len weekends berkelah2 n melepak ngan anak beranak kat rumah or sopping mall, tapi aku plak kat ofc.. huhuh cam sadis plak kalau bukak story pasal kerja n cuti!!......... STOP!!!.......

Oleh kerna 2day is my cuti ganti utk weekends so aku nak tido puas2 n x mo on handset langsung.. lantak la kalau sesapa yg call aku x angkat nooo.. mohon maaf coz cuti selama ni dah mcm igauan ngeri.. kejap2 tepion bunyi almaklumlah handset number ni mmg KENA bg kat student.. huhuhuhu sadia je kan.. Plak2 yg jenis memahami tak pe.. ni jenis DEGIL TAIK CICAK ni cam mana??? huhuhuh dlm pada bgtaw "pn/en esok call len leh x?? mohon maaf coz saya bercuti hari ini."... tp sempat gak si pemanggil mention .."akak nak tanya 1 soklan jeee".. apa nak bagi??? kalau dok depan mmg aku blahhhhh .. lantak ko la. x paham bahasa or nak aku xplain dalam bahasa jepun?? very the sopan kan!!.......... huhuhu berangin satu kepala!!!..........................






Selingan skit gambar-gambar dari album lepas... gambar2 my little AnGles .......

Itulah identity 1 Malaysia kan.........  kalau inilah dugaan buat aku ngan anak2 terlalu berat rasanya ditanggung2.. huhuh sampai laki aku penah mention " u Quit job then balik dok SP or Kulim." .. may b can start business kecik2 mana yg mampu cam dok plan selama nie!!......... huhu ntah la U.. kena pk betul1 menda ni semua!!.. tp ntah la kan....

Aku la nie terpk2 nak jd hsewife fulltime.. nak besarkan anak2 sdiri depan mata.. baru puas hati... ni balik kerja dah lewat petang..malam after maghrib, kalut temankan anak2.. mana nak bg Qisya menysu since malam aku fully bf kan.. plak2 nak focus Qayyim punya iQra'... huhu buku 1 pun punya la tebal kan.. mana plan ngan peel anak lelaki nie.. mcm2 peel dia buat kalau suh ngaji.. mula la aku nak jd HULK kejap sampai nak kena taruk hanger sebelah.. harapkan dia ngaji ngan mr suami mmg sah2 dok ikut telunjuk anak je.. huhuuh dah macam anak plak ajaq mr suami baca iQra.. cian kan................... :P

So today punya agenda anto Qisya training kat rumah pengasuh. Even dapat pengasuh pun hanya utk weekday n bukan utk weekends.. mana aku nak cekaw weekends punya pengasuhnie.. nursery plak aku dah tanya, stakat ni hanya 1 nursery yg mmg bukak 24-7 tp kena bgtaw awal la.. at elast ssehari sebelum.. hummmmm aku x brani sgt nak anto Qisya 2 nursery since bby lg kan.. mcm2 kes.. plak2 skol Qayyim pun aku mintak depa tunjukkan lesen business as nursery n pendaftaran kat Jabatan Masyarakat.. kalau ada lesen semua in case apa2 hal kat anak senang nak fight.. In CASE La kan... x Doa mintak jd pun... 

K lah aku chow dulu since Qayyim dah meRengek2 nak guna pc sambung tgk UTube... untung kan anak2 la nie x mcm zaman aku dedulu.. siap baca ABC ikut Utube.. dah la 2, baca Alif, Baa Taaa pun sama.... 

Zassssssss ...selamat malam jumaat 2  all ..........

LoVe,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...