Thursday, May 26, 2011

- mainan ke kayu?? -

Korang2 ..penah x tgk benda alah nie?? hehheh usya skit photo kat bawah nie... hummmm ...... apa eiks?? blok? ye ke?? . ntah leee aku pun x taw la apa nama menda alah nie.. Ikutan anak aku coz ternampak kat rumah cousin dia aka rumah aQeel .. huhu yg aku taw at UK mmg femes menda alah ni.. sesuai utk pembesaran anak2.. kita education toys la kan... tp ntah apa nama aku pun x taw la.....yg aku panggil kayu kayan... hahhahaha caya x?


 x sempat nak capture Qayyim ngan buat somethings ngan kayu kayan nie.... huhuh coz memasing punya idea kan.. SO bg aku kira oklah dr dia dok ngadap tv jee... huhuhu ac2ally dia bukan jenis minat katun sgt pun... so kayu kayan nie bg aku sesuai utk anak2 since dah ada logo yg sebelum ni dok gembar gembur dalam news kan... but for Qayyim only.. Qisya plak hanya soft2 toys.. manja gitew kan.... hak haksss .............




Tapi yg mr suami beli nie brand TESCO je la... hehehhe so kalau terasa nak yg mahal2 leh singgah k kat mana2 mall.. tp aku hanya mampu beli yg nie je utk anak2.. Asalkan dia dapat main .. bley la stakat nak bina wat istana ke.. ada gaks bentuk2 abjad yg anak aku reka.. biasala kan budak2 yg masih di peringkat percubaan dengal penggunaan akal fikiran.. so mr mama n mr papa hanya usya n bantu skit2 je la.. biar dia sdiri bikin... aku mmg x taw brapa rege $$$ benda alah nie.. tp rasanya x sampai RM15 kot.. kira ok la kan bley guna n janji tahan lama.. dari dia dok ligan aku suh beli lori cars plakas... dan2 migrain.. haahha bertuah punya anak!!...................

So moral of da' story... kalau nak beli menan anak2 beli yg bermutu!!... so bley share anak beranak!!.. lg jimat kan...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...