Tuesday, November 23, 2010

Speechless ...

Donno la tajuk ni sesuai or tak ngan en3 nie.. bukan apa aku cam sadis plak nak tinggalkan lil Qayyim again n again ngan mr papa coz aku kena p KL lg tuk kursus.. huhu.......

Terpaksa bertolak sehari awal coz aku MAS x benarkan situasi aku skarang naik flight. So bos cakap leh p KL follow abg Zul (ofc mate) yg kebetulan p ngan keta gara2 dia fobia naik aeroplane..
Mulanya dr awal mr papa cam x maw bg p KL, but nak wat cam mana dah bos suruh kan. n kebetulan sorang staff cuti. so replacement tuk jg ofc mmg x dak a... tinggalkan kak wani n auny ja la.. Boss anto 3 org terus kali nie tuk ke KL.Ikutkan aku pun ac2ally berat hati nak p KL dah la kena tinggalkan si teruna nie ngan kakak aku sampai 2 hr gara2 dia x mo p school.. tp kalau pun aku anto dia p school ttp kena anto awal, n routine papa balik keja plak 12 jam.. so anto dalam 6pg n balik 8malam.. kira dia pun dok kat school lebey kurang sama mr papa kerja.. huhuhu x sampai hati aku nak lepaskan 2 hr dia kat school.. last2 kakak aku willing nak jg tuk 2 hr n hr ke 3 mr papa dapat cuti.. Alhamdulillah... tenkiu so much mr papa coz sungguh memahami!!.....



n paling manghapykan aku mulanya HR taruk we all semua kat Bluewave hotel Shah Alam. Tp alhamdulillah ada pertukaran last min n anto we all kat htel biasa iatu Vistana!!... alhamdulillah lega rasanya coz dekat skit aku nak g sopping kat Sogo.. plan mula2 kan.. tp x taw lah dah sampai kl nanti cam mana. Harap2 aku di beri kekuatan tuk berjalan2.. hehehhe


Tp x plan nak sopping byk mana pun sekadar mencari keperluan yg masih blom terisi..
Harap2 perjalanan jauh kali nie selamat n di mudah2an aku selamat pergi n selamat sampai ke penang semula.. tp lam hati.. dup dap dup dap takut!!.. sadis nak tingalkan anak teruna ni pun ada... huhuhuu ......

4 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

alahai....nk buat cm mn kan..kena pisah kejap le...aku ni kena bpisah ngan hb lama gk le..huhu..

Naimah SiDiK said...

huhuhu.. nangis aku slalu bgun pepagi dia dok sebelah.. ni tido sorang coz 2 hr nie hubby aku kerja n anak kena anto g umah kakak aku.. huhuh sebak nak tinggalkan rumah..
x tahan aaa windu anak teruna sorang nie

Pn.bayu said...

hiks.. tak pa nad..tinggal kejap...
ni nnti shopping kat sogo jgn lupa plak jgn nk balik penang..hahahaha :P

Naimah SiDiK said...

heheeh min, seb baik ingat lg jalan balik!!!... huhuhuhu x puas aaa sopping kat sana... dah la kena balik awal.. kalau balik 27 sure best dapat sopping 2nd day palks.. tp wat cam mana. kerja punya pasal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...