Sunday, November 28, 2010

Any stuff ??

Salam to all ............

Mode = Penat

Baru balik kursus dari KL.. penat yg melampaw sgt2 ... huhuhu windunya dengan suasana kekampungan halaman. After dah lama x p KL, byk noo perubahan pesat!! ... Dengan hon sana sini, peronda dimana2.. seem dah byk criminal plak KL x mcm zaman aku dedulu...

Tp itu dulu kan, skarang dah lain. Kena accept ngan perubahan semasa. So aku pun kena la membangun gaks!!... hehehhe

Tp bab kursus 2 hari di KL yg agak enjoy ... agak2 la kan. Lain2 aku x mo nak citer panjang2.. Kursus yg lebey menekankan 2 all LC's staff.. huhu cam selama nie aku x wat kerja!!. mmg sadis teramat sgt2 ....

Tp dengan hati yg terbuka n open open segalanya aku terima, ada menda nak kena di per-aggressivekan.. Marketing Plan n Strategy nak kena mantopp .... Tp honest 2 mention hanya aku yg teruk.. lain2???

Cam mana eiks structure program nie? kalau aku leh Multitasking nape owang lain x?? Sadisnya .....

During aku berpantang nanti x taw la cam mana. Lantak korang2 leee ...... aku mmg dah dok bayang nak silentkan handset time pantang nanti.. hehehhe jahatkan!!... tp aku rasa x fair plak cz all of them is my ofcmate so nak kena helping eachother.. even sebelum nie boss aku yg byk membantu!!... huhuhu ciannya n seb baik bos aku baik hati!!! ... tulun dalam semua aspek.. Plak2 memahami ngan situasi aku!!! ..... tenkiu boss .. Aku bukanlah jenis pembodek mcm sesetengah manusia... n pengipas antarabangsa ... tp AKU ttp aku... itu yg aku nak elakkan sebenarnya.. buat kerja berdasarkan apa yg bos mintak n sowey 2 says aku nak borak2 n lawak2 ngan bos mmg x reti langsung!!!...... n semalam dengaq plak story bout ur jiran nak mintak sorang staff sini... huhuuhuhu x taw la nama sapa tercalon ke sana!!...... aku ke?? or exec??

Sabo je la labu.... kuatkan semangat!!... but aku dah mention ngan hubby kalau kena p utara sana, aku mmg resign.. Sory 2 say!!!.. x sanggup...........................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...