Saturday, November 20, 2010

Mode = Kepenatan
Coz bekerja dihujung minggu ......

Tuntutan pekerjaan... ginilah aku bekerja dihujung minggu n next week plak ke KL for Marketing Courses @ Shah Alam LC ... huhuhu jauh kena pegi tis time.. x mcm last time dok kat area Vistana leh gaks sopping2 kat SOGO n Mid Valley .. dah la susah nak p key el.. tis time kena plak anto sampai ke Shah Alam.. Adushhhhhhhhhh hilang mode nak bersopping brg2 bby.. mr papa cam berat je nak lepaskan aku p, sampaikan dia dk tanya x dak pengganti len ka?? u dah sarat 2 cam mana nak p key el ngan keta??
x dak pengganti len ka?? u dah sarat 2 cam mana nak p key el ngan keta??
 .. ala p kejap je kan.. Tp ikutkan hati pun mmg aku cam x maw p jauh2 dah coz tkt bersalin awal, sapalah yg taw kan.. huuhuh so nak kena prepared awal semua nie even sebelum ni aku bersalin awal 2 weeks dr EDD.. hhuhuhuuh beranikan diri demi bos terchenta.. :P
Tp setakat nie alhamdulillah.. akku masih kuat utk menjalankan tugas2 harian.. bekerja dengan kawan2 yg alhamdulillah membantu dr semua aspek.. memahami sungguh kalian semua dengan condition aku yg x brapa nak kuat cam dulu. tenkiu so much!! ..........





Punya la xcited nak p KL nx week sampaikan dah tepon member2 lama dok sana  ajak jumpa n list out brg2 nak beli.. heeh sopping d ley el plak.. tgk mana yg sale n aku teringin sgt nanak time Qayyim dulu.. so tis time masa tuk perabiskan dwet tuk lil precious plaks.. tp utk Qayyim ttp kena beli.. maw ngamuk dia nanti kalau x dak brg2 dia..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...