Saturday, November 6, 2010

Cemburu ke??

Salam 2 all ,


Mode : Penat
Part time : layan KL Evolusi @ Astro Mustika

Buhsannnn nyerr malam nie.. dah sebungkus nasi greng biasa aku makan, even x abiskan semua pun tp ttp x sedap di mulut. Nape eh?? Tp dulu time preggykan Qayyim pun cam nie gaks. tekak aku ni memanjang je pahit n air liur rasa geliiiiiiiii sgt2 nak telan. korang penah rasa cam 2 time preggy??? huhuhuh . Dugaan kan. Selama 9 bulan aku tanggung time Qayyim dulu. Kali ke-2 ni pun sama gaks ... now dah 26weeks, still rasa loya nak muntah2, ubat x lalu nak telan. hari2 memaksa diriku menghabiskan obimin n asid folid!!...........

Azab ya Tuhan ...... dok sangkut kat anak tekak aku nie. Makk .... cam mana ni?? last2 muntah. Habis semua makanan aku terkeluar.. huhuh ciannya mama!!... ity ayat yg slalu aku dengaq keluar dari mulut Qayyim.. Lil angle aku pun dah x tahan nengok mama dia nie muntah jee.. x lama ja lg sayang .... nanti adik ni keluar ok la mama. Doakan yerr .....
Sejujur-jujurnya aku btul2 sadis tis time coz makan ubat x tentu masa x mcm time 1st preggy dulu. Cian plak ngan butterflies inside my tummy!!! ...................

Sesambil aku hilangkan kelegaan loya+pening2 lalat, sempat gaks habiskan entry nie.. siap mention kat Lil Q, kejap eehh ... mama abiskan entry ni kejapppp je.....

Si kecik alhamdulillah memahami even sometimes dia sedikit peel manja.

Biasalah, bakal terima new family member's kan. Sure sedikit cemburu timbul di hati. Aku penah rasa semua 2 even aku anak bongsu.


MOga2 Qayyim dapat dapat terima new butterfly nx year, i'Allah!! ........ pray 4 me

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...