Wednesday, November 17, 2010

Salam Raya Korban

Mode = penat

Salam Aidil Adha 2 all my frenzs .......
Moga Di penuhi dengan Ke-InsaFan dan diSinari keberkatan-Nya

Sesambil melayan mr Qayyim tgk GI Joe .. aku amik kesempatan hupdate mana yg patut.. Mcm dah lama x uplod new post tp kisah apa??? huhuhuh non idea aaaaaa...
Bout raya kot?? may b tp tis year punya rasa mmg aku x hegeh2 cam slalu ngan picca.. x larat aaa kawan2 even laki aku pun naik heran sampai semalam petang sblum balik kg dia tanya : 
 
Mr Papa : "ma, nak bwk balik camera x?? kot2 u nak hupdate lam fesbok @ blog??"
Me : x dak mood la... sory (simple kan)... hehehhe
Mr Papa :  sure??? confirm ?? ......
Me: 200% sure n 101% confirm 

Tp punya la prihatin mr papa, dimasukkan jugaks camera lam handbeg aku nie... huhuhu ..... suka suki la,tp aku mmg x. dak mood nak bergambar. Bukan x suka ngan keadaan skarang yg boyot nieie.. tp mmg x dak mood.... may b bby ni sensitif ngan camera kot!!.... hhehehheh leh terima dek akal ka???? layanzzzz je laaaaaa......... tp tis raya korban lg sunyi menyepi coz parents aku dapat peluang tunaikan Haji kali ke-2 after 13 years.. so balik Yan dulu semalam, sempatla beraya ngan anak2 menakan mr papa..x semua ipar2 yg balik just me n yg dekat sebelah rumah mertua.. then b4 balik Baling laki aku sempat ajak p beraya rumah Amielin's hse tp aku plak x brapa nak sihat ....so laki aku decide after 12 terus balik ke baling jenguk2 rumah parents aku  while akak n abg still ada... huhuhu sori la dear, mama mmg x larat tul minggu nie... cam byk penda dlm pkiran aku nie.. (konon2 nye laa.............)

Malam plak after maghrib terus gerak balik penang coz laki aku keja kul 10pm... huhuhu apa punya kilang cam x  ikhlas bg cuti raya jaa.. awal2 cakap shut DOWN, last min suh mai kerja plak... notty tul la!!! .......

So now aku ngan anak teruna sorang nie la dok ngadap tv n lappy........

Sesambil layan milo panas n roti bakar, n hujan renyai2 plak skarang nie.. perggggg cam best ja kan ... menambahkan berat badan!!............ hahaha
Yg pasti anak aku dah STOP makan, tp mama??? huhuhu x reti aaaaaaaaaaaa nak stop.. sedap la plak roti panas ni cicah milo panas.................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...