Sunday, April 4, 2010

* Amarah vs Australia *

Cam mana korang2 control kemarahan?? huhu.. aku sejak2 ada anak nie bertambah2 peel "HOT" dalam diri. ntah cam mana nak buang donno la.. Tp ramai cakap anak lasak nie jenis special skit..dia mmg jenis x reti dok diam.. tp skit sebayak peel dia cam aku gaks.. hahaha cepat naik HANGIN!!.. confirm 200%!!.........

Tp kalau baca balik tajuk nie berulang kali cam x ngam kan.. haahaha saja ja pun kasik gempaks skit.. bukan apa sejak menjak ni astro 413 slalu sgt tayang ulangan AUSTRALIA.. huh mmg aku sukerr gileee ngan movies nie.. sebelum nie hanya diperkenalkan  oleh hubby aku by DVD's...  tat time aku mmg hangin gaks la coz membeli Cd bukan2.. aku ni mana la follw up sgt latest movies nie.. mentang2 dah ada HBO..+ HBO HD kan.. hehe so layan je la mobie2 kat sitew.. itu pun x terlayan.. dgn la nie laki aku amik Beyonds .. lg ada tambahan 5 canel x slah aku!!.. tp picca mmg 200% punya jelas.. sampai nampak lubang2 jerawat actress... hahahah.. kalau tgk bola mmg puas gila ahhhhhh ............OpSsss berbalik ngan story aku bout AUSTRALIA .... dengan Nicole Kidman as pelakon wanita utama... mmg aku minat da way she xcent in British.. perggg mmg beshh aaaaa...........

Both pelakon mmg play good roles.. May b an ideas of this movies buat aku x jemu2 tgk!!.. rasanya aku kempunan dok layan cam cam NEW MOON-TWILIGHT & TWILIGHT... haha itu pun sama gaks.. beratus2 aku layan.. mmg x jmu.... dengan kisah percintaan yg betul2 menyentuh hati ........

Nielah movie yg selau aku pasang after gado ngan lil-Q.. heheh bukan apa tis movie ada skit2 bout catle.. so dia mmg terdiam sekejap arr . hehhe ini je umpan aku sebenarnya  hehhe. tp apa pun aku mmg minat gila movie nie even dah lama!!.. old skol eiks slalu org cakap.. aha  lantakla... pedulikan manusia lainn......

apa pun layan je piccas........... u should watch tis mvies............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...