Saturday, April 10, 2010

~ Ada Aku Kesah ??

Today 10 april aku bekerja cam manusia2 lain.. ye ke??? ntah2 kami2 je yg kerja!!.. seb baik la sebelum nie dah ada pengalaman bekerja hari sabtu kan.. :P apa pun dengan hati yg ikhlas n semangat bekerja itu ttp di hati.. so aku memulakan permulaan dipagi sabtu dengan penuh semangat.. but my lil?? Poor him coz crying nak dok ngan papa... tp papa off to work... x tahan aku tgk dia nangis!!... siap pujuk2 beli mainan lg kat kedai.. huhuhu dugaan apani pepagi dah cam nie?? adoiiiiiii .............
Masuk kerja dah lambat.. aku kan!!... "nad yg suka masuk kerja lambat"....... femes ngan menda yg x sesuai kan... ah lantaklah!!.... so berbalik kepada pekerjaan aku.. masuk kerja wat cam biasa.. dengan perut yang kelaparan!!... adoi x tahan oooo ttp kena kontrol coz dah timbul2 tayar2 kat blakang.. nampak sgt berat aku dah naik kan. n ada gaks yg dok tegoq... " nad ada isi ka???"... wargggggggggggggggg blom laaa!!.... i nanak sgt2.. tp blom ada rezeki kot!! ... i don't likeee....... but kena tabah n sabar banyak2.. btw aku kena kuatkan semangat byk2 ..........  kat ofis plak dengan std2 yg ngah exam..dengan panggilan phone dr ofis!! dgn handset kejap2 bunyi.. adoiiiiiiii,.... dgn nak layan new market... esok??? kena kerja lagi!!....... poor lil Qayyim kan dpt mama yg sibuk cari dwet tp x jgak kaya2..... hahahha ........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...