Friday, April 9, 2010

:: Kisah Aku n Suami ::

Hapy besday to U.. hapy besday 2 u.. hapy besday to dearest ppa!! ..... muahsss loves u so much!!.... n Big BIG tQ to Mr papa coz caring n ur loves !!.. teringat kisah ASMARADANA 2 tv3.. adoiii betapa romantikanya Azizah n Mr hubby kan!1.. ahakz kisah drama!!.."cerita dalam drama" .. so layanzzz jee...
Besday papa dengan jayanya disambut pd 06 April.. tp dia kerja malam so aku just wish thru msg je lah.. hehehe x dak surprisnya dengan kerja malam2 kan... ingat nak wat special delivery cake to kilang ... but karang pak guard banyak tanya plaks!!...... x sukerr... cian dia coz nak kena menjawap bagai kat guard kilang tue.. so as usualy mama plak abiskan dwet tue beli shawls.. hahahhaha........ tanpa pengetahuan papa!!...........
nie picca aku rembat from photographer OUM aka kucing kemek... he's very talented as photographer!!.. kelas kan.. no wonder sampai leh buat banyak outing !!.. jeles tul coz kalau dok kl leh join kelas by them.. kat sana ramai la yg join kelas2 nie semua.. laki aku mmg minat gila ngan DSLR.. dia mmg nak join kelas n sesi outdoor photoshoot... poor him!!.. nantila eiks papa ... ur besday present akan uncul nanti...... hehehhe aku pun ngah pk2 lagi apa nak cariks.. kalau ikutkan aku mmg nak juga rembat DSLR.. tp harga cam too xpensive sampaikan yg aku dok usya mmg basic smata2... blom termasuk lense lg.. adoii..... mr papa oi... tunggu la mama cariks len!!..................... but ac2ally we all blom lg sambut secara officially besday papa coz tis mths aku kesibukan kerja... mana cuti lg.. even cuti pun x sama ngan papa.. cian dia coz blom lagi kuaq makan or celeb mana2... so aku plan nak bawak family makan2 je kat somewhere.. dok usya package lunch @ sunway.. tp aku dah berpuluh2 kali makan set lunch cam boringg plak!!....... adoi kat mana eiks.. sini mana la hotel kelas pun.. even ada area island je lah............. pk2 jgn x pk k........ hahahhaha apa kata A n O je??? hummm........... tp cutinya bila??? ntah!!! ............
ni sample2 ...... from kucing kemek!!....... mmg kelas la picca nie.. bukan sebarangan DSLR yer kawan2....... hehehehe stakat usya je la mana yg bley di beli dulu kan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...