Sunday, April 18, 2010

No tajuk yg sesuai ...

Terpikir2 ada banyak entry lg tp donno how to start!.. malas melebihi segalanya.. Even aku mmg slalu on9 tp jenguk2 fesbuk!.. coz ramai gila kawan2 skol yg dah lama sgt x jumpa!.. Miss thm so much!...berpalik pada en3 aku kali nie ntah la.. mcm mati kutu ngan idea nak taruk title apa. Malam nie 18 April 2010 aku menunggu2 citer SHAH RUKH KHAN @ 551.. hehe even dolu2 aku mmg minat ngan dia. but now on mcm as suka melayan aa. X la fanatik sgt nak tgk dia. but he's femes !! ... sure anak bini dia bangga even himself!.. deserved like tat coz sampai masuk lam Discovery Channel!.. all over da world ada FC dia!!.... sesambil melayan lagu lam lappy nie aku cam syahdu plak.. lagu sedih kan.. "Tahujjud Cinta".. kalau sape2 layan Aliff Firdaus TV3 sure cam lagu nie... malas nak update new songs kat blog nie even ada muka lagu tp no songs.. hahah malas tul kan aku nie..!! la nie plak ngah bz2 ngan si kenit tue coz plan nak kena anto Smart Reader lepas nie dlm seminggu 2-3x.. cam akak aku dok buat dulu2.. aku sebetulnya x bley ngajaq anak sdiri cozgarang... ntah cam mana la nak buang peel amarah aku nie?? hahah seb baik laki aku jenis cool.. klau x terbang abis pinggan belangan rumah nie!..............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...