Sunday, April 18, 2010

Apa hal la ..........

Keboringan melanda sejak menjak nie.. eee penyakit ni mcm serang every moning weekdays.. malas tahap dewa.. dah mcm puteri2 plak time bgun tidoq.. bagun subuh then lena balik!!>... hahahah nie lah part yg aku suka or bgun subuh time 645am.. teruk kan!!... bila la ko ni nak nyesal eh??? astaga dah 30-an teruk no ko ni taw...
nie selingan lil Q time jalan2 kat Kola Kedah.. hehehe hubby yg ia2 ajak ke sana jalan2 tgk feri or boat.. mana la nampak semua tue dari dekat.. cian anal aku coz hover xcited nak naik boat!!... dah mintak2 merayu bagai nak naik boat!!.... pity him.. last2 cian punya pasal aku terus ajak laki aku blah... sblum dia golek2 kat sitew... kang x pasal2 g langkawi ... hahhaha.. blah2 terus..
Last2 laki aku ajak g makan coz kebetulan we all hanya makan pag jee.. itupun dalam kul 11pg.. so itupasal kami punya lunch lambat skit.. memandangkan lewat.. terus terusan lewat la kan.. pity lil son coz lapaq dah itu pasal cam letih.. dgn cuaca x tentu!!...........

macam2 aksi si Lil Qayyim ac2ally tp aku mengalami kemalasan nak uplod n jgaks nak edit.. huhuhu kemalasan tuk semua benda .. tp yg pasti aku mmg down terus nak g kerja la nie.. ada la skit masalah2 yg malas aku nak settlekan.. bukan masalah besar pun.. just pk2 balik la nie banyak benda nak kena kumpul... apa pun ttp kena tulun papa from pekerjaan. tp laki aku ada la mention x tahan sgt resign je laa.. huhuuh aku pk2 susah nak carik kerja la nie!!......... adoi.. sabo demi suami n anak!!..............................

Humm....... alhamdulillah sokongan laki ttp aku ikuti. tQ very much dear 4 ur caring and loves to me n ayem!!...... tp cian plak coz picca laki aku x dak pun kan kali nie.. hehehe cian dia. Tp aku dah mention awal2 no picca tis ths coz mama sbuk candid ngan ayem in pink coz he's not in pink tat day.. ahhaa salah pilih color baju plaks!!...... cian dia... apa pun " kami ENJOY.............................. " ........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...