Wednesday, March 31, 2010

~ Malas nak Layan ~

Nie ac2ally kisah from facebook.. ada la sorang hamba Allah nie btul2 buat aku marah n bengang kejaps... but nevermind.... aku x layan tara mana pun.. kenal2 cam besa ja la.. x rapat mana pung.. ahahhaha who care's ???  lantaklah... no layan ahh ...... aku sejak menjak ni agak active di facebook aka 'mukabuku'... bukan apa leh post sesuka hati bila2 masa.. even sometimes nak kena pk dulu betul ke apa yg aku tulis nie?? x nyakitkan hati orang lain yg baca ke?? dah kena hide2 nama plaks kalau tkt seseorang terasa... hehehe siap leh taw kan sapa yg akan terasa... lantak ko lah... apa pun banyak keburukan dr kebaikan aku nampak bila join kat sana.. but so glad coz ramai kawan2 aku jumpa... even after 97 x penah2 jumpa ngan schoolmate kan.. tetiba kat facebook mempertemukan kami jua.. masing2 dah bekerja.. dan x kirang yg hebatnya "doctor" sakit puan now on kat Hospital Kangar... budak sekampung tuh.. cuma blom bertemu jodoh.. pray 4 u Nani.... chayok2.... hahhaha ... adalah tue some1 good 4u!!... semua nie hanya perlukan usaha... cian dia aku kenal dia since sekolah rendah u... sampai now.. dah banyak cakap bukan main lg lanie.. x mcm2 dulu... zaman kanak2 riang.. g skol naik basekal!!.... hahahhaha she's anak Cikgu!! ....... glad to see u again!!........... Pray 4 u beb's.............

facebook AKU.....


facebook HUBBY aku!! .......

Sebelum nie aku yg gila ngan facebook... but since dah ada dekstop sendiri.. papa plak berkecimpung ngan facebook ni.. just x seaktif bini dia nie la... aku jeee gedikss lebey2..... hahahha dia jenis malas nak learn semua nie... skadar gumbira coz daopat jumpa semula kawan2 lama dia since skol n polyMAS... hehehe good news kan... at least ada gaks masa nak bersantai ngan kawan2.. instead of berkepit ngan bini dia nie!!...... br2 ni kes pergaduhan family kat sini.. banyak gaks news yg buruk2 belaka mengenai muka buku nie.. setakat ni alhamdulillah aku ngan laki aku blum lg terjebak ngan semua tue,, even dia pun slalu dok pesan jgn dok usya sgt page owang len.. jg hal sdiri dl... hehee so which is pergerakan aku di pantaw... x bley tersalah type.. karang kena MARAH!!... heheheh sowey beb's... mcm sebelum nie dia slali tegoq aku jgn type yg agak kasar ngan "kawan"2.... sekadar teguran biasa aku x kisah.. betul kan x semua jenis penerimaan yg bagus, tul dak??? masing2 ni jenis hati x sama ngan kita kan... hehehhee alkisahnya "BUAT BAIK BERPADA2.... n BUAT JAHAT SELALU !!! ........... kahkahkahkah.......................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...