Saturday, March 6, 2010

:: Pikir2 lg hangin : :

Ciannya kat blog aku nie.. andailah dia leh cakap sure first soklan dia tanya .." ko ni mmg suka menulis or tak"...
or " x dak masa or sibuk ngan muka buku".. hahahhah .. nak menulis tp memandangkan BERUK-BAND di rumah aku ni tahap yg x memuaskan hati terpaksa aku bantutkan angan2 sekejap.... hangin kat beruk ni x abis2 lg.... memandangkan kediaman aku ni banyak di duduki olek pelajar2 yg agak kaya-raya .. semuanya memakai berukband utk lappy.. termasuk aku!!...adoiiii lembab tahap "SIPUT KHINZIR" ... x tahan3x... sampaikan aku naik angin ngan semua benda lam rumah nie gara2 ini beruk!! .... tp laki aku slalu cakap.. "chill ........" amboi2x.... perli nampak.... hehehhe....
But now aku rasa bahagia x terkira... coz tekah di terjah by streamyx dengan jayanya.. hehe siap ngan WIFI lg.. so lepas nie x berebut nak masuk facebook lg ngan laki aku!! itu yg penting... dia siap cakap lepas nie u guna lappy.. papa guna deskstop..!! hamboi2x.. memilih eiks.. what eber.. janji masing2 . tp ayem cam mana?? hahahhaha .... cian anak kecik itu.... dia dah ada lappy sdiri.. just ala2 level dia je la kan... x kisahla asalkan kalau mama wat kerja ke. dia x kaco dah!!..... tp yg memeningkan... bilik ayemm!! .....semakin padat!! ...... hangin tgk bilik tue.. aku dah x taw cam mana nka kemas suma barang2 tersebut ..... nanti2lah nak kena tanya Dr deco mana2 kan ... mula2 aku himpun dulu magazines pasal kediaman...... .... rasa cam nak mintak tulun kat Mr Eric Leong jee..

kalaulah aku berkesempatan masuk dalm show nie.. sure x lepas punya laaa.... love da style that he brought into da hse... simple n clean......
bila la dapat angan2 yg akan menjadi kenyataan????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...